פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הנפקה ספח לאחר תשלום ברב קו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מדוע הפסקתם להנפיק את הספח לאחר תשלום ברב קו
כשביקשתי מהנהג הוא ענה שיותר לא יוצא ספח
זה מקשה עלי, היות ואין לי ביקורת על הכרטיס, כשהייתי עולה לדן או קווים בטווח שעה.
היו מקרים שחוייבתי ובעקבות הספח הוכחתי לנהג וזיכה אותי במקום.
כך לא נגרם לי טרטור מיותר ובזבוז זמן להגיע למשרדים כדי לקבל החזר

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
הנני מודה לך על פנייתך אלינו בנושא הפסקת הפקת אישורי התשלום באמצעות ה"רב קו".
כידוע, כרטיס ה"רב קו" הינו חדשני והוא הוכנס לשימוש בכל רחבי הארץ בחודשים האחרונים. במהלך תקופה ניסיונית זו, נוכחנו לדעת כי הזמן שלוקח לנהג להעביר את כרטיס ה"רב קו" ולהוציא קבלה לכל נוסע הינו ארוך מאוד, מה שהאריך את זמני הנסיעות של הקווים.
לפיכך, כדי לייעל את השירות לציבור הנוסעים ולקצר את הזמן בו מטפל הנהג בכל נוסע ונוסע, הוחלט לבטל את הנפקת כרטיס האישור על העברת ה"רב קו".
עם זאת, מובן כי כאשר מטעין הלקוח על כרטיס ה"רב קו" כרטיסיה או "חופשי חודשי" הוא מקבל קבלה על כך. כמו כן, באם הנוסע מבקש זאת, יכול הנהג לומר לו כמה נסיעות נותרו לו בכרטיסיה וכן להנפיק לו שובר המפרט את כמות הנסיעות שנותרה, כך שהאופציה לקבל אישור מודפס על העברת "רב קו" עודנה קיימת.
אנו משוכנעים כי הסדר חדש זה, אף שייקח מעט זמן להתרגל אליו, ישפר באופן ניכר את העמידה בלוחות הזמנים ואת השירות לציבור.
בשולי הדברים, אבקש לציין כי "אגד", כחברה האמונה על שמירה על איכות הסביבה, רואה בצעד זה של ביטול הדפסת אישורי הנייר, תרומה חשובה לחסכון בנייר (ומדובר בכמות עצומה של נייר) ובכך גם לשיפור המצב האקולוגי בעולמנו.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה