פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בעמדות רב קו תל אביב נושא התלונה:
cohen avi שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
בתחנה המרכזית בקומה 7 של אגד כתובת:
תל אביב תחנה מרכזית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי אבי כהן ת.ז 200449072 ברשותי כרטיס רב קו עם מנוי חופשי חודשי מרחבי שנרכש בעלות של 256₪,אשר הונפק בחברת דן,
החלטה לרכוש חופשי חודשי התבצעה מפני שאני נוסע המון באוטובוסים באזורי ת"א - רעננה/פ"ת/ר"ג/ב"ב
בתאריך 22.7.2012 (יום ראשון) התקלקל כרטיס הרב קו, וניגשתי להחליף כרטיס בתחנת רב קו - דן במכון מור (רחוב בן גוריון 33) מפני שרכישת החופשי חודשי התבצע באגד חברת דן מסרה לי שאיננה יכולה לחדש את החופשי חודשי דרכם ותיתן לי החזר כספי על נסיעות אשר ביצעתי במהלך היותי בעל מנוי חופשי חודשי וכך היה, כאשר ניגשתי מספר פעמים לעמדת רב קו במכון מור של דן קיבלתי החזר כספי במקום עם הצגת הקבלות של הנסיעות, אתמול בתאריך 25.7.2012 לקחתי יום חופש מהעבודה כדי לנסוע ולטפל בכרטיס הרב קו שלי בתחנת מרכזית בת"א, כאשר ניגשתי לבקש שיעדכנו לי בכרטיס את החופשי חודשי נעניתי בסירוב מפני שהקבלה שלי הייתה יחסית מחוקה למרות שהחזקתי קבלה נוספת של חברת מטרופולין שמציינת בתוכה את מספר כרטיס הרב קו שברשותי, לאחר שנתקלתי באוזנים ערלות נאלצתי ללכת מהמקום בטענה שיש צורך לבצע ועדה שהבירור שלה אורך הרבה יותר מ-30 ימים שתדון על החופשי חודשי שרכשתי ובמידה ואמצא "דובר אמת" אקבל החזר יחסי על הימים שנותרו לי מיום דיווח התקלה דבר שאיננו פותר את הנזק הכספי שנגרם לי.
בשל היותי מאורס אשר עתיד להתחתן ב1.8 וסטודנט ועובד במשרה מלאה, אני מרבה לנסוע באוטובוס (קרוב ל8-12 נסיעות ביום) ניתן לראות זאת במערכת דיווחים של החברות השונות, ולרכוש כרטיס חופשי יומי או כרטיסיה אינה עונה על הצורך שלי מפני שבאזור ת"א פועלת בעיקר חברת דן ואילו באזור רעננה- הרצליה - כפ"ס פועלת כיום בעיקר חברת מטרופולין ואגד, דבר שגורם לי לשלם המון כסף בניגוד לחופשי חודשי שמנע זאת ממני


הנושאים שברצוני לקבל מענה עבורם.

1. עדכון החופשי חודשי בכרטיס הרב קו שלי עד לסוף החודש
2. החזר כספי מלא מכל חברות התחבורה על כל הנסיעות אשר התבצעו במהלך חודש יולי שאינם במסגרת החופשי חודשי,
3. פתרון וטיפול ראוי בנושא כיצד כל החברות יוכלו להסתנכרן אחד עם השנייה
4. מציאת פתרון הולם לנייר הכימי שאיננו מתאים לשימוש שלו, מפני שלאחר ימים הוא נמחק וכאשר נדרשת הוכחה של לקוח לרכישה לא ניתן לקרוא את אשר כתוב על הקבלה
5. מדוע חברות התחבורה השונות אינם מסונכרנות באופן ישיר?


בברכה,
אבי כהן
כספי סוג הנזק :
החזרכספי מלא + פיצוי מפורט בגוף הבעיה פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
אבי שלום. ראשית, ברכות לרגל נישואיך בשבוע שעבר. לעצם העניין, תקלות בכרטיס ה"רב קו" אכן יכולות להתרחש ובמקרה כזה יש לפנות לעמדת ה"רב קו" שלנו ואנו פותחים פניה ושולחים ללקוח את הזיכוי בשובר מזומן לביתו. לעתים, זמן הכנת הזיכוי אכן אורך כמה שבועות עקב מספר הפונים הרב אך זה ילך וישתפר. שים לב שגם ללא הקבלה ניתן לראות במערכות הממוחשבות שלנו מה בדיוק רכשת. אשר לסינכרון בין החברות, אכן יש צדק בדבריך אך בנושא זה יש לפנות למשרד התחבורה, שהכניס את ה"רב קו" לשימוש בטרם נעשתה עבודת תשתית מתאימה בין כל החברות. תגובה:
בעקבות פנייתך פניתי לאחראי על ה"רב קו" והעלינו את נתוניך במחשב. האחראי הבטיח לי כי יוציא לך שובר זיכוי בהקדם האפשרי וישלח אותו אליך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה