פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס רב קו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ. שלום רב
בתאריך 2.8.2012
עליתי באוטבוס קו 67 מרמת שלמה לצומת רמות. ברב קו נשאר לי ניקוב אחד, שהנהג ניקב , והייתי צריכה עוד ניקוב לאחותי. קניתי עוד כרטיסיה של 10 ניקובים והנהג ניקב , הנהג נתן לי כרטיסיית מעבר טעינה בסך 52.80, ירדתי בצומת רמות ועליתי בקו 72, הנהג ביקש שאנקב שוב ניקוב אחד חדש , למרות שעליתי מרמת שלמה ועדיין אני צריכה להשתמש באותן ניקובים שניקבתי לפני כ 5 דקות ברמת שלמה.
אני לא מבינה אם טוענים מחדש , ושילמתי ניקוב אחרון בכרטיסיה הקודמת לא
מגיע לי להשתמש באותו ניקוב האחרון שהיה לי ככרטיס מעבר, היתי צריכה לנקב שוב מחדש?
תודה מצפה לתשובה
כספי סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
ענת שלום. בדקתי במחשוב את כרטיסך וראיתי כי ב-12:02 חייב אותך הנהג בשני ניקובים אך בנסיעה שלאחר מכן, ב-12:13, לא נראה כל ניקוב ורק בנסיעה של 14:25 נראו שני ניקובים. לכאורה, לא חויבת בנסיעה השניה. באם הוא דרש ממך תשלום בנפרד ויש לך קבלה, אנא שלחי אותה אלינו בפקס 03-9142237. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה