|
|
|
|
|
|
כרטיס רב קו |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
א.ג.נ. שלום רב
בתאריך 2.8.2012
עליתי באוטבוס קו 67 מרמת שלמה לצומת רמות. ברב קו נשאר לי ניקוב אחד, שהנהג ניקב , והייתי צריכה עוד ניקוב לאחותי. קניתי עוד כרטיסיה של 10 ניקובים והנהג ניקב , הנהג נתן לי כרטיסיית מעבר טעינה בסך 52.80, ירדתי בצומת רמות ועליתי בקו 72, הנהג ביקש שאנקב שוב ניקוב אחד חדש , למרות שעליתי מרמת שלמה ועדיין אני צריכה להשתמש באותן ניקובים שניקבתי לפני כ 5 דקות ברמת שלמה.
אני לא מבינה אם טוענים מחדש , ושילמתי ניקוב אחרון בכרטיסיה הקודמת לא
מגיע לי להשתמש באותו ניקוב האחרון שהיה לי ככרטיס מעבר, היתי צריכה לנקב שוב מחדש?
תודה מצפה לתשובה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
ענת שלום. בדקתי במחשוב את כרטיסך וראיתי כי ב-12:02 חייב אותך הנהג בשני ניקובים אך בנסיעה שלאחר מכן, ב-12:13, לא נראה כל ניקוב ורק בנסיעה של 14:25 נראו שני ניקובים. לכאורה, לא חויבת בנסיעה השניה. באם הוא דרש ממך תשלום בנפרד ויש לך קבלה, אנא שלחי אותה אלינו בפקס 03-9142237. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|