פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אגד נושא התלונה:
לסרי יעל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏02 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/82012 יצאנו מאילת לבאר-שבע בשעה 11:30 בשעה 11:45 האוטובוס עצר מכוון שלא היה מזגן ונאלצנו לחכות 15 דקות עד שיגע אוטובוס אחר עם מזגן ואז להעביר מזוודות וילדים מאוטובוס לאוטובוס ושוב לאחר נסיעה של 20 דקות זה לאחר שהחלפנו אוטובוס אחד שוב נאלץ הנהג לעצור מכוון שאוטובוס לא סחב ומנוע התקלקל ליד לקיבוץ יהל קילומטר וחצי מהקיבוץ ושוב נאלצנו אני שני ילדי ואימי להמתין עד השעה 14:30 באוטובוס ללא מזגן בלי מים בחום של 42 מעלות עד שיגיע אוטובוס נוסף יש לציין שבזמן שחכינו לאוטובוס יתקשרתי כמה וכמה פעמיםן לפניות הציבור של אגד ושוחחתי עם ניר והסברתי לא שהנחנו אוטובוס שלם תקוע עם ילדים באמצע המידבר וכל הזמן ניר אמר אני מין זה לא בסדר עוד 5 דקות יבוא אוטובוס. בשעה 14:00 היתה שיחתי האחרונה עם ניר שאמר מה באמת עוד לא באו ושהוא ידבר ושאני על הקו לאחר כמה דקות הוא אמר שדיבר עם הסדרן והאוטובוס כבר בדרך אלינו. בשעה 14:30 כבר לא היה מענה אנושי רק תא קולי . ואז התקשרת ליונט לקו האדום ורק לאחר שהכתבת של יונט התקשרה לקבל תגובה בנושא אז רק אז הגיע אוטובוס של אגד בשעה 14:30 (יש לציין שאני רכשתי כרטיס אלוך ושוב ביום רבעי נגשתי לאגד בכדי להקדים את הנסיעה שלי עם הילדים ולבסוף הגענו בשעה 18:00 הביתה מהשעה 11:30 .
כספי פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
יעל שלום. תקלה מסוג זה שתיארת, של שני אירועים שונים בנסיעה אחת, הינה בהחלט חריגה ונדירה אך לצערנו מקרים מעין אלה יכולים לקרות שהרי אנו מפעילים אלפי נסיעות ביום, באלפי רכבים ולעתים, ובעיקר בימים חמים, מתרחשות תקלות. תגובה:
היות ופנית אלינו בתלונה זו במישרין, אנו נבדוק את פרטי המקרה עם הנהג והאחראי עליו ונענה לך בגמר טיפולנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה