|
|
|
|
|
|
קבלות שנמחקות |
נושא התלונה: |
אליה אבישי |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי כרטיס הלוך ושוב והוא נמחק לי במצב שאי אפשר היה לקרוא אותו אחרי חודש למרות שהוא היה בארנק שלי כל הזמן. רציתי לשלוח קבלה על נסיעה לצבא ע"מ לקבל החזר אך הדף נמחק אחרי חודש. זה נראה לי בכלל לא הגיוני שהם מרשים לעצמם לתת קבלות עם כתב שלא בן קימא. לפעמים הכרטיס עולה על ה50 שקל והייתי מצפה שהוא יחזיק לפחות לשנה. 2 הקבלות שנמחקו לי בסך 70 שקל. האם יש הצדקה?
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת סוג הדיו של החברה. הם לא יכולים לדפוק ככה את כל הציבור. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
אבישי שלום. יש להבדיל בין כרטיסים הניתנים בקופה לבין כאלה המודפסים ע"י הנהגים במדפסת מסוג שונה, בה הדיו דוהה עם הזמן. זאת משום שלא ניתן להחזיק באוטובוסים מדפסת מהסוג שבקופות. |
תגובה: |
כדי לקבל קבלה על נסיעתך ב"אגד" אנא פנה למחלקת הלקוחות שלנו בטלפון 03-9142441 והם יסייעו לך בכך. |
פתרון: |
|
|
|