|
|
|
|
|
|
קו 379 שיוצא מתל אביב ומגיע למועצה איזורית אשכול לא עבר בתחנה בארי מרכז |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
זוהי אינה הפעם הראשונה בעבר התלוננתי מול אגד אך לא נעניתי שלחתי מכתב למשרד התחבורה ולאחר חצי שנה קיבלתי מכתב לביתי שהם ניקנסו אך לא פוציתי על כך שלא הגעתי לעבודה באותו היום ואתמול הייתי צריך לחכות עוד שעה וחצי לאוטובוס הבא זוהי עוגמת נפש ונזק כספי שנגרם לי אך בגלל שמדובר במונופול אין עם מי לדבר זהו דבר שקורה ברמה שבועית אך אין לו כל פיתרון מעשי מאחר ויש זילזול גולף מצד אגד ללקוחות בכל האיזור שבו אני גר....
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
קו 379 אינו שייך לחברת "אגד" אלא לחברת "אגד תעבורה", שהינה חברה בפני עצמה. אנא פנה אליהם בטלפון 03-7350100. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|