|
|
|
|
|
|
קו 75 לא הגיע |
נושא התלונה: |
אהרוני שלומי |
שם/כינוי: |
יום שני 06 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אתמול יצאתי לכיוון תחנת ראול ולנברג/הנחושת וחיכיתי משעה 18:25 עד השעה 18:55 אך קו 75 לא הגיע, לפי האתר של אגד האוטובוס יוצא ממסוף עתידים בשעה 18:30 ומגיע לתחנה בשעה 18:33, כך שאין סיכוי שיש כאן טעות כלשהי בזמנים.
|
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
שלומי שלום. הנני מצר על פנייתך, מבדיקה שערכתי עולה כי אכן אירעה תקלה בנסיעה זו של 18:30 ולפיכך לא יכול היה הנהג להגיע בזמן ולצאת לנסיעה. הנני מתנצל על אי הנעימות. |
תגובה: |
נושא תלונתך יועבר לבדיקת המנהל האחראי על תפעול הקו ואנו נפיק את הלקחים הדרושים. כמו כן הנני שולח שובר זיכוי בשווי כרטיסיה לביתך. |
פתרון: |
|
|
|