|
|
|
|
|
|
תשובה לתגובת תומר לוי מחלקת פניות הניבור ארצי -לתלונה מס' 335553 |
נושא התלונה: |
לסרי יעל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 02 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
ת.ד. 43 נתב"ג |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קבלתי את מיכתבכם מיום 6/8/2012 ואני מודיע לכם שאני מחזירה לכם את השק על סך 193.80 אג' ומתכבנת להיפגש איתכם בבית משפט לתביעות קטנות. תשובה כזאת בושה לאגד נכון שיש תקלות אבל תקלה בשני אוטובוסים ולהמתין עם משפחה ועם ילדה נכה בחום של 42 מעלות שעתיים כשהמרחק בין אילת לקיבוץ יהל הוא בסך הכל 20-25 דקות למה לא הגיעה אוטובוס מהר למה לחכות שעתיים בלי מים ובלי מזגן בצידי הכביש הסוען ולהגיד לי שתקלה כזאת צפויי אני נותת לכם שבוע לבדוק שוב אתצ תשובתכם ולא ניבקש בבית משפט לתביעות קטנות
|
עלבון, בזבוז זמן, ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
6000 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
יעל שלום. הנני מצר על דברייך אלה. התקלה בה נתקלת היא אכן נדירה וחריגה אך בחברה המפעילה אלפי אוטובוסים ביום בהחלט תיתכנה, לצערנו, גם תקלות, עם כל אי הנעימות. זמן ההמתנה אכן היה ארוך אך יש לזכור כי מדובר בכביש הערבה, מקום אליו לוקח זמן לשלוח רכב חלופי. |
תגובה: |
הנני סבור כי הפיצוי שניתן לך הינו מכובד בהתחשב בנסיבות אך עקב תחושתך זו, החלטתי להוציא לך שובר נוסף ע"ס 193.80 ש"ח, ובכך הנני רואה סיום לתלונה זו. |
פתרון: |
|
|
|