|
|
|
|
|
|
אוטובוס קו 52 אינו מגיע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 12 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מרכזית המיפרץ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קו 52 לקרית מוצקין,פשוט זילזול באזרחים.איחורים בהגעה זה עיניין שיגרתי,מיזוג חלש,פנצ'ר בגלגל אחורי בתחילת נסיעה.היום 12/8/12 אוטובוס של שעה 16 אחהצ' לא מגיע.הבא אחריו 16.20 ממש לא.16.30 מגיע אוטובוס מהמרכזית לתחנה הראשונה-לב המיפרץ כאשר הוא מלא ,גם לעמוד אי אפשר.בזמן שמחכים ל קו 52 כל הקווים עוברים 3 פעמים.מדוע מזלזלים בנו?
|
איחורים לעבודה והמשתמע מכך |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
רבקה שלום.הנני מודה לך על פנייתך. מבדיקה שערכתי עולה כי אכן אירעה באותו יום תקלה ולכן הנסיעה של 16:04 לא הגיעה במועדה ועל התנצלותי. |
תגובה: |
פנייתך הועברה לידיעת האחראי על הקו. כמו כן, הנני מתכוון לשלוח לך מכתב עם זיכוי ישירות לביתך. |
פתרון: |
|
|
|