פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 379 של אגד תעבורה לא עצר בתחנה פעמיים באותו יום - גם בבוקר וגם בערבde נושא התלונה:
ארז אורי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.8.12 בשעה 7:25 חיכיתי בתחנת מפלסים כאשר לפתע עובר קו 379 אך לא עוצר בתחנה. סימנתי לנהג עם הידיים והוא החזיר לי בפנטומימה שהאוטובוס מלא. זהו האוטובוס היחידי מתחנה זו שעוצר במרחק סביר מתחנת רכבת אשקלון אשר לשם הייתי צריך להגיע. בעקבות כך לקח לי 3 שעות להגיע לעבודה.
המקרה החמור יותר הוא שבאותו ערב בשעה 19:40 חזרתי מהעבודה וקיוויתי לתפוס את הקו 379 לכיוון מפלסים שעוצר בצומת כפר סילבר אך האוטובוס שוב פעם חלף על פני התחנה והפעם למרות שסימנתי לנהג הוא אפילו לא הסתכל לעברי.
באוטו יום לקח לי עוד 3 שעות לחזור לבית כך שבסך הכל בילית 6 שעות בדרכים במקום שעתיים.
מאחר והדבר קרה ביום ראשון שהוא ידוע כיום עמוס ובמיוחד לאוטובוס שמרבית נוסעיו הם חיילים יכלה החברה לצפות כי האוטובוס יתמלא. כמו כן ידוע לי על מגבלה של עד 10 נוסעים בעמידה אך מאחר וזה היה יום ראשון לא מקובלת עליי תגובה של "לא יכולנו לצפות את זה ולכן לא יכולנו לשלוח עוד אוטובוס כדי להתמודד עם העומס".
צריך לציין שמדובר באגד תעבורה ולא באגד הרגיל.
טלפון של אגד תעבורה - 03-7350100
פקס - 037350136
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי,התנצלות וקנס לחברה כדי שילמדו לא לעשות זאת שוב פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
קו 379 אינו שייך לחברת "אגד" אלא לחברת "אגד תעבורה" ולכן נא הפנו ]פניה זו אליהם ולא אלי. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה