|
|
|
|
|
|
אי מתן כרטיסי נסיעה עם העברת הרב קו |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחרונה באגד נמנעים ממתן כרטיס לנוסע עם העברת הרב קו בתחילת הנסיעה.
דבר זה מונע מהנוסע אפשרות לדעת כמה נסיעות נותרו לו. מצריך פניה בכל פעם לנהג כדי לוודא את היתרות. כמו בכל שירות מגיע לצרכן קבלה ביד עבור התשלום שהוא מבצע - במקרה זה, נסיעה בקו של אגד. בחברת דן לשם השוואה ניתן לקבל כרטיס עבור כל נסיעה גם כעת.
|
נא לחייב את הנהגים לחזור לתת כרטיס בכל חיוב של הרב קו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
אורל-לי שלום. אכן הפסקנו לאחרונה לתת כרטיס לנוסע המעביר "רב קו" וזאת משום העיכוב הרב שנגרם לנסיעות וכן עקב בזבוז הנייר העצום אך שימי לב שבעת הטענת חופשי חודשי או כרטיסיה על הרב קו מקבלים קבלה וכמו כן ניתן לבקש מכל נהג קבלה עם פירוט מספר הנסיעות הנותרות על הרב קו. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|