|
|
|
|
|
|
נסיעה בימי הקיץ החמים עם מזגן שלא ממזג |
נושא התלונה: |
יום שני 13 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נסעתי בקו 501 אגד מהקריה ת"א ומחלף הסירה הרצליה. ע"פ הכרטיס בשעה 9:52 בבוקר. מספר אוטובוס 87-729-01.
יום חם מאד, והמזגן לכאורה עובד, אבל בפועל לא ממזג. הנוסעים ואני מזיעים.
פניתי לנהג בשאלה אם המזגן עובד על המכסימום שלו. נעניתי שכן. ועשה רושם שהוא מודע לבעיה.
שאלתי למי אפשר לפנות להתלונן. תשובתו ה"מבריקה": למה להתלונן על כל דבר. גאון !
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון המזגן לרווחת הציבור + פיצוי כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
תמיר שלום. אנו ב"אגד" מפעילים אלפי אוטובוסים ועושים כל מאמץ לשמור על תקינותם, לרבות תקינות המזגן,אך לצערנו תקלות מתרחשות לעתים באופן טבעי ובמקרים אלה אנו עושים כל מאמץ לתקן את התקלה במהירות. |
תגובה: |
מבדיקה שערכתי הוכנס האוטובוס לטיפול שוטף כבר ביום למחרת וכל הליקויים שהיו תוקנו. |
פתרון: |
|
|
|