הרכב נפגע על ידי אוטובוס של אגד, ואין מענה מצד אגד! |
נושא התלונה: |
הכהן עומר |
שם/כינוי: |
יום שלישי 14 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
רש"י פינת בר גיורא, חיפה |
כתובת: |
אגד חוף הכרמל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ג', בתאריך 14.8.12 בשעה 11:00 בערך יצאתי מביתי שברחוב בר גיורא לכיוון המקום בו החניתי את רכבי, יומיים קודם לכן ברחוב רש"י פינת בר גיורא.
הרכב עמד שם (במקום מותר לחנייה כמובן) כשחלק האחורי שמאלי שלו הרוס לגמרי. הפנס שבור, כל הפח התעקם (כולל הדלת השמאלית אחורית והבאגז'!) והטמבון כולו תלוי ומט ליפול. לשמחתי ראיתי שהנהג הואיל בטובו להשאיר פתק על השימשה. כפי שחשדתי (מגודל ועוצמת הפגיעה) היה מדובר בפגיעה של אוטובוס אגד. הנהג, שכתב את שמו ומספר הקו, הפנה אותי למחלקת ביטוח של אגד חוף הכרמל. התקשרתי למחלקות הרלוונטיות אבל אין קול ואין עונה, ולפי הודעה מוקלטת, כל המחלקות בחופש עד שבוע הבא. זה לא הגיוני שהרכב שלי מושבת לגמרי ובאגד, חברה כזאת גדולה, לא יכלו להשאיר בן אדם אחד שיגיד לי "סליחה אדוני, אבל עד שמחלקת הביטוח שלנו תטפל בפנייה שלך, קח כרטיסייה חינם כדי שתוכל להתנייד". אגד, לטיפולכם!
|
עוגמת נפש, |
סוג הנזק : |
טיפול ותיקון הרכב+ ירידת ערך רכב, תוך מתן פיצוי הולם על בזבוז הזמן! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|