פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה של כמעט שעתיים לאוטובוס... נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי בתאריך 15.8 חיכנו בתחנה של בנייני האומה לאוטובוס מירושלים לצפת שצפוי לצאת בשתיים עשרה וחצי מהר חוצבים בשעה 13:05 רק הגיע הקו מכיוון שהיו פקקים אני בדרך ולצענו היה מלא מיד אחרי הגיע קו נוסף שהיה בו מקום אך לא לכולם שביקשנו מהנהג לעלות הוא אמר שיש רק מקומות עמידה,אמרנו שלא איכפת לנו הוא אמר שהוא לא מעלה יותר ושעוד עשר דקות יגיע אוטובוס נוסף.לאחר חצי שעה בשעה 13:35 שעמדנו בחום של אוגוסט וראינו שלא מגיע שום אוטובוס התקשנו למוקד הפניות של אגד ואמרו לנו שהאוטובוס תוך עשר דקות אצלנו.חיכנו עד 13:55 והתקשרנו שוב לאגד ושוב אותה תשובה,למרות שביקשנו לדבר עם אחראי לא נתנו לנו ואמרו שהנוהל הוא שמנהל חוזר תוך שעה,הייתכן שנחכה שעה נוספת בחום שהשמש על ראשנו שיחזור מנהל?????... לבסוף בשעה 14:13 התקשרנו שוב ואמרו שהאוטובוס עוד 5 דקות אצלנו וכך היה...מה שעברנו זה עוגמת נפש,כל החופש שלנו נהרס!!!!!היינו רעבים וצמאים ולא יכולנו אפילו ללכת לקנות משהו כי פחדנו שהאוטובוס יגיע ונפסיד אותו...היינו יכולים לחסוך חלק מזה אם היינו נוסעים לצפת בשתי אוטובוסים דרך חתור הגלילית אבל סמכנו על אגד והנהג שאמרו שיש אוטובוס שיוצא,אם לא היינו מקשיבים להם היינו נוסעים באוטובוס בשעה אחת וחצי לחצור הגלילית..לא ייתכן שחברה כל כך גדולה לא יכולה לתת שרות נורמלי ללקוחותיה,ושאזורים שהם פחות ״ריווחיים״ מזניחים אותה,לבני ברק היה אוטובוס כל 4 דקות!!!! ואנחנו נאלצנו לחכות כמעט שעתיים בלי יכול
ללכת לשירותים או לאכול או לשתות פשוט בושה!!!היינו 20 איש ולבסוף חלקם פרשו ונשארנו 9 בלבד! וגם אם זה היה בן אדם אחד,אין שום סיבה בעולם להזניח אותנו!!!אני אישית פספסתי 2 שיעורי נהיגה ומכיוון שלא ביטלתי חוייבתי ב200 ש״ח,בעלי הפסיד לימודים,היום נוסעים שמיהרו לאירוע,והאמת שגם אם לא ממהרים בן אשם בא לתחנה ומצפה לאוטובוס!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
תהל שלום. הנני מצר על אי הנעימות שנגרמה לך אך היות ומדובר בתקופת בין הזמנים, העומס על הנסיעות הינו רב ביותר. ב-12:30 הוצאו 3 אוטובוסים של קו 982 מעתירות מדע, אחד התמלא ונסע ישירות לכביש המהיר ואילו השניים האחרים עברו בכל התחנות אך למרבה הצער התמלאו ולא יכלו לאסוף נוסעים, עקב האיסור לאסוף יותר מ-10 נוסעים בעמידה. לצערנו, לא תמיד ישנם נהגים או רכבים פנויים העומדים לרשותנו ובכל זאת, בסופו של דבר הוצא רכב נוסף, עליו נסעתם. תגובה:
אנו עושים כל מאמץ לתגבר את הקווים בימי עומס אך לעתים עולה הביקוש על ההיצע ובמקרה כזה לא תמיד יש לנו רכב תגבור לשלוח באופן מיידי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה