פרטי התלונה

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב ואי-הגעת אוטובוסים של חברת אגד נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
היום (יום רביעי, 15 לאוגוסט 2012) התארחתי בבית סבי וסבתי בפתח תקווה עם משפחתי, חלקנו נאלצנו לחזור באוטובוס של אגד, בקו 426 היוצא מפתח תקווה לכיוון ירושלים. חיכינו בתחנת האוטובוס ברח' בגין, שני מבוגרים עם 5 ילדים קטנים (שהגדולה בת 7 והקטנה בת חצי שנה) להפתעתנו ותדהמתנו, האוטובוס, שהיה אמור לצאת מפתח תקווה בשעה 16:23 הגיע עמוס לתחנה ולא הסכים להעלות נוסעים נוספים, למעט שניים. ביקשנו ממנו לדאוג לתגבור, אך הוא ענה בצורה מביישת ולא יפה, מדבריו ניתן היה להבין שברור שהוא לא ישלח בקשה לתגבור, וגם אם כן, התגבור לא יגיע... נותרנו עם כ10 אנשים נוספים בתחנה. ניסיתי להתקשר לשירות הלקוחות של אגד (*2800) אך מיקומי בתור היה 45, כיוון שלא יכלנו עוד לחכות לחסדי אגד, נאלצנו לנסוע לירושלים דרך בני-ברק, (עם עוד נוסעים שחיכו בתחנה עד בוש) וכך הגענו לבתינו בשעה 8 בערב במקום בשעה 6. יש לציין כי בדרך הלוך לפתח תקווה קנינו כרטיס הלוך ושוב שלא תקף באוטובוס מבני ברק, כמו כן נאלצנו לשלם על נסיעות לבני ברק סכום נוסף.
הבעיה הגדולה היא שאני אישית נתקלת ביחס נוראי זה כבר פעם שלישית בשנה זו!!! הפעם הראשונה קרתה בחג הסוכות, בו כאשר רצינו לחזור לירושלים מפתח תקווה, (גם אז היינו 2 מבוגרים+5 ילדים) והאטוטבוסים לא הגיעו, ואז חיכינו בתחנה יותר משעתיים כי באגד טענו ששולחים תגבור, דבר שהתברר כשקר מוחלט לאחר מס' שיחות עם נציגי אגד, ואז נאלצנו, כדי לא ללון ברחוב, להטריד את סבינו הקשישים (מעל גיל 80) בשעת לילה מאוחרת לחפש לנו מקום לינה אצלם, ונאלצנו לחזור לירושלים רק יום למחרת. מקרה שני שקרה לי היה השנה בתאריך 21 במאי 2012 בו נסעתי לבקר את סבי, וגם אז חיכיתי לאוטובוס 426 של השעה 18:23 כשעה בתחנה והוא לא הגיע, לכן נאלצתי ללכת רגלית עד צומת סירקין ולקחת משם קו 947 מחיפה, ולשלם תשלום נוסף על הנסיעה לאחר שקניתי ביציאתי מירושלים כרטיס הלוך ושוב. וכיום זו פעם שלישית בו אני זוכה ליחס נוראי שכזה!! לדעתי והרגשתי זו שערוריה!!!! חברה המכתירה עצמה כאחת עם הפנים לציבור, עושה הכל כדי לגרום עגמת נפש ונזקים!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם ודאגה לכך שדבר כזה לא יישנה להבא!!! פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
נעמה שלום. ע"פ תקנות התעבורה חל איסור להעלות יותר מ-10 נוסעים בעמידה בקווים בין עירוניים. לפיכך, באם האוטובוס מתמלא במספר זה של נוסעים הוא אינו רשאי לאסוף יותר נוסעים. במקרים של עומס אנו משתדלים לתגבר את הקווים אך לא תמיד הדבר אפשרי, שכן מס' הרכבים והנהגים אינו בלתי מוגבל, וקל וחומר בימי חופשות ומועדים. תגובה:
לגבי ה-21.5.12 בדקתי את הנסיעה ב-GPS. הנסיעה יצאה במועדה ועברה ברח' בגין בסביבות 18:55, שם העלה הנהג נוסעים.יתכן כי מדובר בטעות שתאריך שציינת. פתרון:

מי נותן השירות הלקוי ביותר?