|
|
|
|
|
|
גבית תשלום שלא כדין |
נושא התלונה: |
יום רביעי 15 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מלחה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
עליתי לאוטבוס קו 6א ביום רביעי 15 לאוגוסט בשעה 11:20 בבוקר עם אשה עגלה ותינוק הייתי באמצע שיחת טלפון חשובה באומרי לנהג אוטובוס העונה לשם עבדללה לתקף פעמים בכרטיס הרב קו פעמים אמרתי לו ובנוסף גם סימנתי לנהג באצבעותי הנהג לא שעה להוראתי ותקף פעם אחת בכרטיס הרב קו ובנוסף החל צועק עלי בפני כל אנשי האוטובוס ואשתי שאני אשלם לו עוד נסיעה בנפרד שכן אי אפשר לתקף פעם נוספת בעת שהכרטיס טעון בנסיעת מעבר ומדוע אני מדבר בעת העליה בטלפון שכן לא ידוע לי שיש חוק כזה האוסר דיבור בטלפון בעת העליה לאטובוס ועוד שאמרתי לו במפורש וסימנתי לו ללא הועיל ויש עדי ראיה על כך ולא רק אלא שהנהג החל לצעוק עלי שאכנס פנימה בזמן שבין כה לא היה מקום מרוב עומס של אנשים.
|
עלבון נזק כספי ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
אריאל שלום. טעויות של נהגים בניקוב ה"רב קו" אכן יכולות להתרחש ובכל מקרה יש לזכור כי הנהג עסוק עם נוסעים רבים ועם נוסע מדבר תוך כדי בטלפון נייד זה יכול לבלבל אותו.עם זאת, אני אעביר את הפניה למנהלו של הנהג כדי לבדוק עמו את הנושא וכולי תקוה שהוא יזכור את המקרה. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|