|
|
|
|
|
|
תלונה מספר 79731 |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי אליכם בתאריך 14.10.12 (תלונה מס' 79731 ) ונענתי עי נציג אגד בתאריך 16.10.12 שהנושא בבירור מול הנהג .
טרם התקבלה התייחסות נוספת במשך חודש ימים .
נראה לי שאגד רוצה למסמס את התלונה .
אודה לכם באם תבדקו מדוע עדיין לא נענתי ומה עלה בגורלו של הבירור עם הנהג .
|
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
אתי שלום. תלונתך התעכבה היות ובדקנו אותה לעומק וכפי שאמר לך אחד מנציגינו בשיחה ישירה, אכן היתה תקלה באוטובוס בו נסע בנך ולכן שלחנו לך מכתב מפורט עם פיצוי נכבד, שיגיע אליך בימים הקרובים. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|