פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזוי לקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
בית אגד מח' פניות הציבור ת.ד. 43 קריית שדה התעופה- מיקוד 70150 כתובת:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב. היום, יום חמישי, 15/11. עליתי לקו 11 בדרכי לתחנה המרכזית החדשה בראשון לציון. לאחר שהכנסתי את כרטיס הרב קו לחיוב, ביקשתי מהנהג לברר לי מהי היתרה בכרטיס. הנהג ענה לי "למה לא ביקשת קודם?" אני מצידי עניתי "שאם זה קשה לו אבקש מנהג אחר". בשלב הזה הנהג התעצבן, העיף עליי את הכרטיס ואמר "אז לכי תבקשי מנהג אחר אין לי נייר בשבילך במכונה". אינני מוכנה להתנהגות כזאת מצד איש שירות, בחברה שמחזיקה מונופול על התחבורה הציבורית בראשון לציון. אני מבקשת לטפל בנהג, ולדאוג לכך שיזכור כי לנוסעים לא מדברים בצורה כזאת. אני ועוד רבים כמותי, הם מקור ההכנסה של החברה הזו! אציין, כי אני ועוד נוסעת היינו היחידות שעלינו בתחנה המדוברת, לא היה על הנהג כל לחץ שעיכב אותו או שיכול היה לגרום לו לאי נוחות, חוץ מבקשתי שנתבקשה בתום לב, לבירור היתרה. מבקשת לטפל בנושא בהקדם! לציון נוסף - שם הנהג הוא בני חקימול.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
ענבר שלום. כפי שכתבנו לך במייל הישיר שנשלח אליך בשבוע שעבר, המקרה אינו מקובל עלינו כלל ועיקר והנהג עליו התלוננת יזומן לבירור משמעתי אצל הממונה עליו ב"אגד" ויטופל בהתאם לתקנון המשמעת בחברתנו.אנו מתנצלים על אי הנעימות. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה