ביזוי לקוח |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
בית אגד מח' פניות הציבור ת.ד. 43 קריית שדה התעופה- מיקוד 70150 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בוקר טוב. היום, יום חמישי, 15/11. עליתי לקו 11 בדרכי לתחנה המרכזית החדשה בראשון לציון. לאחר שהכנסתי את כרטיס הרב קו לחיוב, ביקשתי מהנהג לברר לי מהי היתרה בכרטיס. הנהג ענה לי "למה לא ביקשת קודם?" אני מצידי עניתי "שאם זה קשה לו אבקש מנהג אחר". בשלב הזה הנהג התעצבן, העיף עליי את הכרטיס ואמר "אז לכי תבקשי מנהג אחר אין לי נייר בשבילך במכונה". אינני מוכנה להתנהגות כזאת מצד איש שירות, בחברה שמחזיקה מונופול על התחבורה הציבורית בראשון לציון. אני מבקשת לטפל בנהג, ולדאוג לכך שיזכור כי לנוסעים לא מדברים בצורה כזאת. אני ועוד רבים כמותי, הם מקור ההכנסה של החברה הזו! אציין, כי אני ועוד נוסעת היינו היחידות שעלינו בתחנה המדוברת, לא היה על הנהג כל לחץ שעיכב אותו או שיכול היה לגרום לו לאי נוחות, חוץ מבקשתי שנתבקשה בתום לב, לבירור היתרה. מבקשת לטפל בנושא בהקדם! לציון נוסף - שם הנהג הוא בני חקימול.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|