|
|
|
|
|
|
כסף שנשאר ברב קו הקודם בגלל בעיה שלכם!!! |
נושא התלונה: |
יום חמישי 18 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הנני סטודנטית אשר ביום 18/10/2012 הלכתי לקופת אגד(בקניון רב שפע בירושלים) בכדי להאריך את תוקף הרב קו. אך מכשירה של הפקידה לא זיהה את הכרטיס, וברצוני לציין שעד הרגע שבו נגמר תוקפו הכרטיס עבד כרגיל(בנוסף באותה קופה היה סטודנט נוסף שכרטיסו לא זוהה.)את הכרטיס הטענתי ביום שלפני שנגמר תוקפו בכרטיסה חדשה של 66 שקלים וכן היו בו 2 נסיעות בקוד 8 בסכום של 24 ש"ח, הפקידה חמוצת הפנים טענה שאין לה מה לעשות והכל יסתדר , היא תשלח תלונה ויחזירו לי בוודאות את כל הכסף..ואני באכזבה אך בתמימות האמנתי לה.., והיום כעבור חודש נשלח אלי הביתה העינות מצידכם בו נאמר שאתם מזכים אותי ב12 שקלים בלבד... ואני תוהה ונדהמת , איך אתם מעיזים בכלל להוריד לי מהסל הכולל שהוא כ84 שקלים???.? הייתכן רמאות גדולה מזו????
אני חייבת לציין שזו לא פעם ראשונה שלכם בעוול שכזה, במשך השנה האחרונה היו לי מקרים רבים שנהגים הורידו לי כרטיסיות בין עירוניות בקום עירוניות ברב קו( וויתרתי לכם בגלל כל היוקרטיה והטלטלה והיאוש והחוסר יחס מצידכם... אך הפעם אינני מוותרת, אני רוצה את הסכום במלואו!!!! בלתי הגיוני בעליל שעל טעות שלכם אני אספוג מכספי ,
מצפה למשוב הוגן!!! מיכל
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
כסף כנדרש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
בהמשך לשיחתך עם מר עופר דגן, מנהל זיכויי הרב קו, ופכי שכבר הובהר, מדובר בכרטיסיה שהוטענה בסיטיפס הרכבת הקלה ולא אצלנו ולכן עליך לפנות אליהם. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|