פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האירועים הרבים החוזרים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אדונים נכבדים,

בתאריך 21.11.12 עליתי לאוטובוס מספר קו 115שיצא מתחנת מרכזית חוף הכרמל לכיוון שער עליה בשעה 20:40(מספר אוטובוס 42507) והנהג לא עצר בתחנה המבוקשת למרות שצלצלתי מראש מייד שהנהג סגר את הדלתות בתחנה הקודמת.
והנהג לא הגיב גם לבקשות שלי לעצור למרות ששמע היטב וסיבב את ראשו אך המשיך לנסוע ולדבר עם החברים.
האוטובוס היה מלא אנשים ועד שהצלחתי להגיע אליו הנהג במקום לפחות להגיד סליחה שאל אותי שאלות מוזרות למשל: למה לא הגעתי אליו מייד למרות שהוא ראה מצוין שזה היה בלתי אפשרי כי בידיים הייתה מזוודה ענקית ותיקים!
התברר גם שהנהג ראה היטב את התחנה שהיתי זקוקה לרדת.
לסיכום יצאתי כולי רועדת מהאוטובוס הזה והייתי נאלצת להמתין הרבה זמן עד שהגיע אוטובוס חזרה מכיוון שהנהג הוריד אותי רחוק מהבית והיה בלתי אפשרי לסחוף את כל החפצים ואת התיקים.
לצערי רוצה גם לציין שאנו רואים ירידה חדה ברמת שרות קו מסי 115 לדוגמא פעמים רבות בזבזנו בתחנות הרבה זמן עד שהגיעו ביחד מסי אוטובוסים 115 ביחד!!!

באכזבה רבה,
אירינה מיכיילוביץ'
טל.0584961572

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
אירינה שלום. ראיתי שפנית אלינו בנושא גם באופן ישיר וכמו שרשמנו לך בדוא"ל, העברנו את פרטי המקרה למנהלו הישיר של הנהג ואם יתחוור לנו שהוא פעל בניגוד לנהלים, הוא יטופל בהתאם. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה