פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת זיכוי כספי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הגעתי למשרדי אגד בקניון שער ראשון והגשתי תלונה על כך שנהג מסויים הטעין לי בכרטיס הרב קו שלי כרטיסייה לא נכונה עם קוד אזורי אחר מזה שביקשתי בעקבות זאת בוטל כרטיס הרב קו שלי לפי בקשת מנהל המשרד והונפק כרטיס חדש בהסכמתי כמובן , הובטח לי שאקבל זיכוי כספי מלא בעבור הכרטיסייה שהוטענה בכרטיס הקודם אך עד עכשיו לא קיבלתי שום זיכוי ואף אחד מהחברה או מטעמה לא יצר איתי קשר בשום צורה שהיא.
מספר התלונה שהוגשה אז: 133621
מס׳ כרטיס: 40840365
אבקש תגובה מסודר מהחברה וכמובן את הזיכוי הכספי שהובטח לי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מיידי פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
ויסאם שלום. בכל חודש מתקבלות כ-7000 תלונות על תקלות, אובדנים או טעויות בכרטיסי ה"רב קו" ולכן זמן הטיפול בתלונות מתארך וכעת אנו מוציאים את הזיכויים על התלונות שנפתחו בחודש אוגוסט. תגובה:
אנו עושים כל שביכולתנו לזרז את הטיפול בכל הפניות אך יש להמתין בסבלנות עוד מס' שבועות, עד שנגיע לתלונות של חודש אוקטובר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה