פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנהג לקח כסף למילוי כרטיסיה ברב קו והתברר בחזור שהנהג לא מילא אותו נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
באוטובוס קו 434מירושלים לרחובות ביקשתי מהנהג שימלא לי כרטיסיה ברב קו ובדרך חזרה לירושלים להפתעתי הנהג אמר שאין לי שום כרטיסיה ושום ניקוב ברב קו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
מר ברונר שלום. אנו נבדוק עם הנהג עמו נסעת את נושא תלונתך אך ברצוני ליידעך כי כשאתה מטעין כרטיסיה עליך להקפיד ולקחת קבלה מהנהג על ההטענה שאם לא כן, אין כל הוכחה שאכן ביקשת להטעין כרטיסיה ואם הנהג לא יזכור את המקרה, לא נוכל לעשות דבר בנדון. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה