|
|
|
|
|
|
הנהג לקח כסף למילוי כרטיסיה ברב קו והתברר בחזור שהנהג לא מילא אותו |
נושא התלונה: |
יום שישי 23 נובמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באוטובוס קו 434מירושלים לרחובות ביקשתי מהנהג שימלא לי כרטיסיה ברב קו ובדרך חזרה לירושלים להפתעתי הנהג אמר שאין לי שום כרטיסיה ושום ניקוב ברב קו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מר ברונר שלום. אנו נבדוק עם הנהג עמו נסעת את נושא תלונתך אך ברצוני ליידעך כי כשאתה מטעין כרטיסיה עליך להקפיד ולקחת קבלה מהנהג על ההטענה שאם לא כן, אין כל הוכחה שאכן ביקשת להטעין כרטיסיה ואם הנהג לא יזכור את המקרה, לא נוכל לעשות דבר בנדון. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|