פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים גבוהה מהמחיר המוצג לצרכן. נושא התלונה:
אמזלג מולי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
)בתאריך 25.11.2012 נסעתי מביתי שבירושלים לכיוון אוניברסיטת תל אביב.
2)שלימתי ע"י כרטיסיה המוטענת בכרטיס רב קו נסיעה בין עירונית מירושלים לתחנת ארלוזורוב בתל אביב. (אגד קו 480 בסביבות השעה עשר בבוקר)
3)לאחר מכן עליתי על קו 171 של אגד לכיוון האוניברסיטה.
הנהג במקום לחייב אותי בכרטיס הרב-קו בנסיעה עירונית חייב אותי בנסיעה בין עירונית-זאת אומרת חייב אותי בניקוב בכרטיסיה העירונית שלי.
4)בגלל שטעות זאת ארעה לי מספר פעמים!! ניגשתי לנהג וביקשתי ממנו שיבדוק שאכן חייב אותי בקוד המחיר המתאים ולא בנסיעה בין עירונית, אך הנהג טען שחייב אותי כנדרש.
5)ניגשתי אליו שום והסברתי לו את המצב וביקשתי קבלה או פירוט על חיוב הנסיעה אך הוא טען שאין באפשרותו ורק בעמדת רב-קו ניתן לראות את החיוב.
6)כשירדתי מהאוטובוס החלטתי לבדוק האם צדק הנהג והחלטתי לסוע בכיוון ההפוך ולברר בתחנת הרב-קו שבתחנת ארלוזורב,
7)עליתי שוב על על קו 171 ואכן כרטיס הרב-קו הראה שעלי לשלם נסיעה עירונית למרות שאם טענת הנהג היתה מוצדקת היה מגיע לי נסיעת מעבר ללא תשלום. (לא עבר אפילו חצי שעה ממועד החיוב הקודם).
8)כשהגעתי לעמדת הרב-קו בארלוזורוב הסתבר שזו עמדה של דן ולכן אין באפשרותם לעזור לי.

במדינה מתוקנת החיוב היה נעשה בצורה אוטומטית,ואם לאו היה הצרכן לפחות מקבל קבלה על סכום החיוב כך שיוכל היה לבצע מעקב.
אך בגלל שאנחנו בישראל ולקות שיתקנו את המעוות זה בגדר חלום אסתפק באחד מהשניים:
1) מעבר של אגד על כרטיס הרב-קו שברשותי ולתת לי זיכוי כספי על כל יום בשלוש שנים האחרונות שחויבתי בשתי נסיעות בין עירוניות בקו 480 ירושלים תל אביב בהבדלי זמנים של שעתיים.
(איני נוהג לסוע מעיר אחת לשנייה ובחזרה סתם להנאתי ולכן חיובים סמוכים אלה מלמדים על טעות בחיוב של הנהגים)
(כמו כן נסיעה מירושלים לתל אביב אורכת עד כשעה וחצי+ עד חצי שעה המתנה לקו פנימי)
2) אני מאריך שמספר טעויות החיוב שבוצעו נגדי במהלך התקופה הוא לפחות 10 פעמים ולכן אני דורש סכום כספי של 10 נסיעות כפול עלות הנסיעה => 10*12 =120 שקלים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
מולי שלום. בהמשך לשיחתנו הטלפונית עמך, ברצוני ליידעך כי בדקנו וראינו שהמקרה אירע 4 פעמים בשנה האחרונה ולכן, כפי שהבטחנו לך, אנו נשלח אליך שובר זיכוי. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה