פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיסיה "רב-קו"< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני נוסעת מכרמיאל לצומת צבר בקריות פעמיים בשבוע, ביום שני ורביעי,(לטיפול רפואי). בתאריך 14/11/12 רכשתי מהנהג 2 כרטיסיות לקו 262
ושולם עבור 12 נסיעות.
באותו יום בדרכי חזרה לכרמיאל כאשר הנחתי את הכרטיס בקופה הנהג טען שהכרטיס ריק ורק אחרי שביקשתי שיבדוק כי באותו בוקר טענתי 2 כרטיסיות.אחרי מספר פעמים להרים, להניח ולחיצה על מקשי הקופה אכן ראה שיש יתרה בכרטיס. דבר זה חזר על עצמו ביום שני 26/11 ואחרי אותו תרגיל אכן נמצא שיש כרטיסיה, (בשבוע 18-23 שהיתי באילת ולא השתמשתי בכרטיס)
היום,28/11/12 ,נסעתי עם אותו נהג שממנו רכשתי את הכרטיס,גם הוא לא הבין מדוע הכרטיס לא נקלט ורק אחרי שסיפרתי לו את הבעיה שנתקלתי בה ,ואחרי לחיצות על המקשים השונים, שולם. אלא מה, ביקשתי לדעת כמה נסיעות יש בכרטיסיה ולהעביר לי את הדו"ח ע"מ להראות לנהג הבא אם תתעורר שוב בעיה.
יש בעיה!! בספירה 3פעמים הלוך חזור =6 נסיעות והיתרה מראה על 4 נסיעות (למרות שרכשתי את הכרטיסיות לאחר שרכשתי כרטיס רגיל) .
בשני המקרים שלא ראו את האישור נאמר לי שזה קורה לפעמים כאשר עושים שינוי בקופה . ברור שאני מבקשת החזר ולידיעתכם, ייתכן שעוד הרבה אנשים מציבור הנוסעים חויבו על נסיעות כפי שקרה במקרה שלי וטוב אם תבדקו את הקופות ע"י מבקרים ולא רק את הנוסעים והנהגים.

עוגמת נפש סוג הנזק :
כבר צויין פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
פנינה שלום. בהמשך לשיחתנו הנני שב וממליץ לגשת לעמדת "רב קו" של "אגד" ולהחליף את הכרטיס שכן נראה לפי דברייך שיש לך תקלה בכרטיס. מבדיקה שערכתי במערכת הממוחשבת שלנו נוכחתי כי ב-3.12.12 נותרו 3 נסיעות לא מנוצלות על הכרטיס שלך, ושאר הנסיעות נוצלו בנסיעות השונות לא ראיתי מקרה בו נעלמה נסיעה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה