פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד שובר נסיעה במילואים נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ב' 26/11 בני שוחרר משרות מילואים שנקרא אליהם בצו 8 הוא קיבל שובר נסיעה ממחנה ירדן לאילת (בני תושב אילת). בתחנה המרכזית בתל אביב סרבו לכבד את שובר המשך הנסיעה לאילת בטענה ש"אין לו צו מילואים". למרות שהסביר להם שהוא גוייס טלפונית בצו 8, הם סרבו להתייחס לכך. כשפניתי לפניות הציבור של אגד, המענה שקבלתי היה "כן אלה הנוהלים שלנו ושיפנה לקצינת הקישור שלו". כשבקשתי לדבר עם הממונה עליה היא ענתה ש"אין עליה ממונה". רק אחרי סדרה של צעקות וויכוחים, הופיע, כבמטה קסם, הממונה ופתר את הבעייה והותר לבני לסוע הביתה.

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
עודד שלום. מבדיקתי את הנושא עולה כי בנך לא היה זכאי לנסיעה חינם באוטובוס "אגד" היות ולא הציג שובר מילואים חתום ותעודת ערבה, כפי שדרושים הנהלים. אמנם במהלך המבצע, ניתן לחיילי מילואים לנסוע ללא שוברי מילואים אך הוראה זו היתה תקפה רק עד ה-25.11.12. תגובה:
על אף שבנך לא היה זכאי לנסיעה חינם ניתן לו, לפנים משורת הדין, כרטיס נסיעה לאילת ע"י מנהל פניות הציבור במקום ולפיכך חושבני שיש לשבח את אותו ממונה על מחווה זו, שהינה, כאמור, לפנים משורת הדין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה