פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מזעזעת של הנהג, בוטות, זלזול, חוסר מקצועיות נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אגד תעבורה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.12.12 בשעה 7:30 לקחתי קו 363 מבאר שבע לשדרות. נהג 557, רכב 43257.
לפני מספר ימים עברתי תאונה קשה, לכן נסעתי בפעם הראשונה מבאר שבע לשדרות לטיפול. כאשר עליתי לאוטובוס בתחנה מרכזית באר שבע שאלתי את הנהג בנימוס אם הוא יכול להגיד לי בתחנה מסוימת בשדרות.קיבלתי תשובה בוטה ותוקפנית" גברת, אני לא מודיעין, מה זה שאלות מטומטמות על הבוקר. אני לא חייבת לענות לך". הייתי בהלם מתגובתו של הנהג. הנהג גם טען שאינו יודע היכן התחנה. הדבר חמור מאוד בעיני מכיוון שנהג אוטובוס אמור להיות בקיא במסלול שהוא נוסע.
לאחר מכן קיבלתי צרור קללות מהנהג : כאן זה לא רוסיה, תסתמי את הפה המלוכלך שלך, אם לא נראה לך עופי מהאוטובוס, ואת הכסף לא אחזיר לך" ולנוסעים הוא אמר, תרו אותה רוסיה מגעילה, חושבת שכאן זה רוסיה. הוא נעמד על רגלי והרים את ידיו לעברי. היות ואני אחרי התאונה ברחתי לשבת תוך אלימות מילולית של הנהג, דיבילית, אל תגידי לי מה לעשות, שבי כבר ותסתמי. אני חושבת שנהגים כאלו מביישים את החברה. אמרתי לאדון שאני הולכת להתלונן, ותגובתו הייתה " יאלה, יאלה, מטומטמת, תתלוני כמה שאתה רוצה, אני יכולה לעזור לך לכתבו תלונה, תתלונני לאלוהים". כאשר ירדתי מהאוטובוס, הוא אמר לבחורה שנכנסה שאני פרימיטיבית שוא היה נותן לי אגרוף.
צר לי, מדובר בעבריין, איש אלים שאינו ראוי לעבוד עם לשוחות. לא ברור לי מדוע אין סנקציות נגד נהגים שהם יכולים להשפיל לקוחות ולגרום
לעוגמת נפש קשה. למען האמת אני צריכה לנסוע לשדרת ואני פוחדת להתקרב לאוטובוסים כדי שהנהג האלים הזה לא יפגע בי.
כאשר יצאתי מהאוטובוס הנהג ירק לעברי וצרח , עופי כבר מטומטמת, אף תלונה לא תעזור לך. כתוצאה מכך נאלצתי לצאת בתחונה ראשונה בשדרות כדי לא לספוג את השמצות מצד הנהג האלים והלא מקצועי. שילמתי 10 ש"ח עבור המונית, וגם איחרתי לטיפול בעלות של 250 ש"חוגם הלכתי ברגל עד למונית וכתוצאה מכך חשתי ברע ונזקקתי לטיפול רפואי.
אני דורשת להפעיל סנקציות הכי קשות נגד הנהג, וגם לפצות אותי על הנזק שנגרם באשמתו של הנהג
עלבון, בזבוז זמן, איום סוג הנזק :
פיטורי הנהג, התנצלות בכתב, פיצוי כספי פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
ולריה שלום. קו 363 אינו שייך לחברת "אגד" אלא לחברת "אגד תעבורה"
שהינה חברה נפרדת לחלוטין.לכן, אנא הפני פניה זו אליהם.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה