פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחירים ישנים - עלות וטירטור ללא הצדקה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי לדעת מחיר נסיעה מערד לבאר שבע בשנת 2006.
המחיר בגין 10 נתונים הסטורים (בין 1 - 10): 72.50 ש"ח
בנוסף לכך ויתרה גרוע מזאת יש צורך לשלם רק בתחנה מרכזית או בבנק הפועלים - שמזה שבועיים אני מנסה להגיע אליהם ולא מצליחה.
התקשרתי שוב היום וביקשתי לשלם באשראי - אין אפשרות.
פניתי למטרופולין אתמול בשל אותה הבקשה והתשובה הגיעה ללא צורך בתשלום ובסרבולים נוספים.
מדובר בהחזרי נסיעות אשר מתעכבים ללא הצדקה.
לא מבינה למה צריך לשלם סכום כזה גבוה ולמה צריך לטרטר אותי בשל כך. גם תשובה טלפונית תהיה מספיקה.
לשלוח לי את המחיר בדוא"ל. אין צורך בפירוט . פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
לואיז שלום. באתר האינטרנט של "אגד" מתפרסמים מחירים קודמים עד 2008. מחירים קודמים יותר מצריכים אותנו להוציא את הנתונים מהארכיון והדבר כרוך בתשלום ע"פ הנהלים.ניתן לשלם בכל קופה של "אגד" ברחבי הארץ ובכל סניף של בנק הפועלים ולצערי אין אפשרות לשלם טלפונית באשראי. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה