|
|
|
|
|
|
סטיה מהמסלול המפורסם באתר ובשרות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אתמול 16.12.12 נסעתי בקו 72 מחיפה לרכסים בשעה 19:50.
לפי המסלול המפורסם באתר ובשרות לקוחות הקו אמור להכנס לרחוב הרב קוק.
עליתי לאוטובוס ובקשתי מהנהג תדפיס של תחנות הקו. הנהג התנגד שזו אינה בקשה מקובלת ואסור לו. (נהגים אחרים מוצאים תדפיס זה)
אמרתי לו אתה אמור להכנס לרחוב הרב קוק הוא אמר מה פתאום לא נכנס.
התקשרתי לשרות לקוחות והם אמרו הוא חייב להכנס כך כתוב.
התקשרתי לפקח הוא אמר זה טעות ואמר לנהג לא להכנס.
לפי חוק הגנת הצרכן - חברה אמורה לעמוד בהתאם לפרוסומת שלה.
אם זה טעות למה לא משנים את זה??!!
ואם טעיתם - תעמדו על מילה שלכם. (גם חברת אלעל שפרסה בטעות כרטיסים לארה"ב ב 300$ אם כל הכאב הם עמדו בטעות שלהם ומכרו את הכרטיסים שלהם במחיר שפורסם)
אם זה טעות שלכם - אז עד שתתקנו אותה אתם צריכים לנסוע בהתאם לפרסום.
ואם זה לא טעות אז קל וחומר. (כן ראיתי אוטבוסים אחרים שנכנסו לרחוב)
אני מבקשת בגלל שאכפת לכם - אנא תשאירו את השינוי הוא מבורך ומסב הקלה גדולה לתושבי השכונה. (ותעדכנו את הנהגים)
ובנוסף בגללל חוק הגנת הצרכן אני דורשת פיצוי על הנעשה. ומקווה לתיקון מיידי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי ותיקון מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
רחלי שלום. בדקתי את הנושא ואכן הנהג צריך היה להיכנס לרח' הרב קוק ועקב טעות לא עשה זאת. הנהג והפקח תודרכו. |
תגובה: |
אנו מתנצלים על הטעות, ואשלח לביתך פיצוי בשווי של כרטיסיה. |
פתרון: |
|
|
|