|
|
|
|
|
|
מספר הטלפון *9060 |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
1. המספר הרשום מאחורי האוטובוסים 9060* לא נכון ולא ניתן להתלונן בו על נהיגה לא נכונה !!!
2. הגשתי תלונה לפני כשבוע בנושא נהג שלא היה מוכן להשתיק את הרדיו ועד היום לא זכיתי למענה
|
שינוי מספר הטלפון לתלונות ורענון ההנחיות לנהגים שלא מוכנים להשתיק את הרדיו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
המספר 9060* הינו נכון אלא שלא בכל שעות היום יש שם מענה אנושי ולכן ישנו מענה קולי שם משאירים הודעה וקצין הבטחות מאזין לכל ההודעות ובודק כל תלונה ותלונה.היות וישנן תלונות רבות, לא חוזרים לרוב לעדכן את הלקוח אך מטפלים בכל תלונה. |
תגובה: |
לגבי תלונתך על השמעת רדיו, השבנו לך בדוא"ל ב-19.12 שהנושא הועבר לטיפול מנהלו של הנהג ונשמח לעדכנך בהמשך. |
פתרון: |
|
|
|