פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג לא עצר בתחנה אחרי סימנים לא עצר בתחנה אחרי שרדפתי אחריו וסימתי שיעצורiv נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שזור כתובת:
כרמיאל-טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אירוע שאין בפי מילים לתאר את עוגמת הנפש שלא עוזבת ומתרידה!
חכיתי (בלוי אחי-כדי לא להיות לבד בכביש/צומת ראשית) לאוטובוס מס' 56 משעה 17:00 בידיעה שמגיע ב17:50
האוטובס הגיע, לא עצר בתחנה. האט הסתכל עלי ועל אחי שעושים לו סימני עצירה-וכלום!!!! התעלמות מוחלטת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נהג של נתיב אקספרס שהגיע שניה אחריו ראה את הסימנים שעשינו עצר אמר שמגיע לראמה וינסה להשיג את הנהג נפגשנו עם נהג אגד בצומת הראשית של ראמה בפניה שמואלה המתנו יחד לזכות קדימה לכניסה לכפר אותתנו באורות לנהג אגד צפצפנו לו אבאבנו לו באורות גבוהים ונמוכים הוצאנו יד/ראש מהחלון שיסתכל ויעצור נכנסנו לראמה תחנה ראשונה נהג נתיב האקספרס ממשיך להבהב לנהג ולצפצף ולעשות סימני ידים שיעצור בתחנה וכלום!!!!!!! המשכנו אחריו נהג אגד הטססס בתוך כפר צפוף!!!! לא נענה לסימנים שלנו. נפגשנו ביציאה מכפר ראמה נהג אגד פנה שמואלה לכיון טבריה עמד ברמזור אדום ירדתי בהמצא הכביש רצתי נואשת נעמדתי מול האוטובוס דופקת לו על חלון הדלת הנהג מסתכל עלי ולא אכפת לו!!!!! לא פתח דלת לא עצר בצד לא נענה עם ראשו לא אגיב כלל!!!!!!! מסתכל עלי ברמזור שהוא אדום כמה דקות הרמזור הפך לירוק ופשוט נסע!!!! המשכתי לרוץ אחריו בהמצע כביש כי אני ממש ממהרת להגיע לטבריה והאוטובוס אחריו מגיב אחרי שעה וחצי ואני לא השאר לחכות בהמצע כפר או בהמצע כביש וצומת ראשית שעה וחצי בחושך והסכן את חיי ועתידי עם כל המקרים היום!!!! נהג נתיב האקספרס צפה בהכל והמשיך לחכות לי ולוודה שאכן עליתי לאוטובוס כדי שלא השאר בצומת של כפר זר חזרתי לנתיב האקספרס שהחזיר אותי חזרה למושב שזור
נהג נתיב האקספרס מזועזה לא פחות ממני למקרה המזעזע גועל נפש פשוט אין בפי מילים לתאר את התנהגותו של הנהג הלא אנושי שרואה בחורה יהודיה צעירה בחשכה בהמצע כפר זר כשלא עצר בחניה המצריכה בשירותיו עצירה. רדיפה למשך כ10 דקות לעצירתו שבהשמתו שהוא הביא עליה כשלא עצר בתחנה שמצריכה את שירותיו!!!!!!נהג האוטובוס של נתיב אקספרס שעד למקרה הלא אנושי של נהג אגד
שמו סאלח 054-6704183 שמוכן לספר גם הוא על כל שהתרחש!!!
בסופו של דבר הזמנתי מונית ספיישל לטבריה.
אני לא יודעת איך וכיצד תוכלו לפצות אותי על כל העוגמת הנפש שנגרמה לי טרטורים, אכזבה הקשה מחברת אגד שמשווקת עצמה כנותנת שירות עם נשמה לטובת הנוסעים ולא רק עושה את עבודתה איפה האנושות של אותו נהג?חבל שהנהגים לא יודעים כי הם הפנים של החברה וחלק מהשירות שלהם זה"העזרה" שהם נותנים בניוד והוא יכל להראות אנושיות לפתוח את הדלת שאני עומדת לפניו ומחכה איתו שהרמזור יהיה ירוק למשך לפחות דקה.
זה אירוע נורא פוגע מצער ומאכזב שקשה לתאר במילים.
לטיפולכם האישית והדחופה.
עלבון/כספי/בזבוז זמן וטרטור סוג הנזק :
פיצוי לכל העוצמת נפש בזבוז הזמן הטרטור בזבוז הכסף והעלבון ואכזבה הגדולה פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
רגינה שלום. הנני מצר על המתואר בפנייתך וכפי שרשמנו לך בתגובה לתלונתך שהגיעה אלינו במישרין, יבדק העניין ביסודות מול הנהג ומנהלו ובגמר טיפולנו נשיבך דבר. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה