פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של חצי שעה אוטובוס קו 300 תחנה מרכזית לאשקלון נושא התלונה:
מסיקה  רחלי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תחנה מרכזית תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
יום חמישי בתאריך 14/2/13 הייתי צריכה לנסוע מתחנה מרכזית ת״א לאשקלון בקו 300 האוטובוס היה אמור להגיע בשעה 21:00 מהשעה רבע לתשעה אני בתחנה הגיע השעה 21:00 והאוטובוס לא מגיע כהרגלי נשארתי עוד 5 דקות והוא עדיין לא הגיע הלכתי לקבלה שאלתי מה קורה הם אמרו לי תחפשי את הסדרן ולא היה שום סדרן באופק ולא רציתי להתרחק יותר מידי כדי לא לפספס את האוטובוס אחרי 10 דקות הלכתי שוב למודיעין אמרתי להם שיתקשרו אליו או שיסבירו לי למה האוטובוס מתעכב הם פשוט התעלמו ממני וזה היה ממש חוצפה האוטובוס הגיע בשעה 21:26 שאלתי את הנהג למה הוא התעכב הוא התעלם ממני זאת ממש חוצפה חאיחור של כמעט חצי שעה ווזה לא פעם ראשונה בדרך כלל זה 5-10 דקות איחור אבל הפעם אני לא הולכת לוותר אני מתכוונת לעשות אם זה משהו מספר האוטובוס 8615501 יש לי תמונה של האוטובוס ויש לי קבלה שעליתי בשעה הזאת השמח אם תחזרו אלי בהקדם כי באמת שלא בא לי לעשות מזה רעש כי אני לא הספוג התנהגות שכזו שוב פשוט נגעלתי מהיחס שקיבלתי שלאף אחד לא היה תשובה בשבילי איפה היה הסדרן? ולמה יש מודיעין אם הם לא עושים את העבודה שלהם
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מתכוונת לפנות לבית המשפט אם לא מטפלים בזה פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
רחלי שלום, אכן עקב עיכוב בלתי צםוי יצאה הנסיעה באיחור אך ראיתי שפנית אלינו במישרין וכבר דאגתי להוציא לך מכתב תשובה עם פיצוי לכתובתך.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה