פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי העלאת נוסעים בגין עומס באוטבוס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה.
ביום רביעי האחרון, המתנתי לאוטבוס קוו 998 היוצא מרכסים לבני ברק, בשעה 2:30 בצהריים. הייתי מאוד לחוץ בזמן, בשל הצורך להגיע בשעה 16:30 לפגישה חשובה המתוכננת תקופה ארוכה.
אחרי המתנה ארוכה של מעל שעה! הגיע לתחנה ליד כיכר המועצה (בין הראשונות ביישוב) אוטבוס שהיה מלא עד אפס מקום וסירב לעלות את הנוסעים שהמתינו בתחנה, התחנה הייתה עמוסה בנוסעים, וכולנו פנינו מיד למוקד של אגד ובקשנו שייפעלו בענין. אך לצערי הרב, הצוות במוקד היה אדיש, כל הנציגים עמם שוחחתי התייחסו בצורה מביישת למקרה, אחרי שיחות ארוכות עם נציגים, והמתנה רבה על קוו הטלפון, ללא קבלת תשובות ברורות! בקשתי שייתנו לי לשוחח עם המנהל, אך הם סרבו. אחרי שעות ארוכות כשבסופו של דבר לא הגיע שום אוטבוס נוסף, ועשרות הנוסעים שהמתינו בתחנות ברחבי היישוב, היו בסימני שאלה זמן רב, נאלצו עשרות הנוסעים לשוב לביתם בעוגמת נפש רבה.
אני שואל את עצמי, איך חברה כמו 'אגד' מסוגלת לזלזל בעשרות נוסעים, בייחוד שלא מדובר במקרה ראשון ביישוב 'רכסים'. משיחות שקיימתי עם תושבים במקום, נדהמתי לשמוע שמדובר במקרה שכיח מאוד ביישוב, וכל הפניות לחברת אגד עלו בתהו.
גרמתם לי נזק ועוגמת נפש רבה, בשל חוסר האחריות של החברה, בזבזתי זמן יקר בהמתנה לאוטבוס, פספסתי פגישה ארוכה שתוכננה זמן רב! ובפרט נזק כספי בשל ביטול הפגישה שתוכננה תקופה ארוכה!
וזה מעורר לי תהיות רבות, איך אפשר לסמוך על שרותי חברת אגד?
פיצוי הולם פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
אלעד שלום. אנו ב"אגד" עושים כל מאמץ להוציא כמות רכבים העונה על הביקוש אך לעתים, ישנם מקרים של עומס, בהם מס' הנוסעים גדול מהכמות שיכול האוטובוס להכיל. במקרים אלה אנו עושים כל מאמץ לשלוח תגבור אך איננו יכולים להתחייב על כך היות ומס' הנהגים והרכבים העומדים לרשותנו אינו בלתי מוגבל. תגובה:
תלונתך על הנסיעה ועל מרכז שרות הלקוחות תבדק לעומק. לצערי לא הצלחתי להשיגך טלפונית כדי לבדוק מהי כתובתך ועל כן אבקשך לעדכן אותנו בכתובתך כדי שנוכל לשלוח אליך מכתב תשובה סופית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה