|
|
|
|
|
|
אי הגעת אוטובוס קו 3 |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אגד מודעים לתלונה שלי. ואף שלחו לי מכתב שנאלצתי לחכות שעה בתחנה לא מקורה עקב בעיית כירטוס. פנייה מס. 395963. מה זה בעיית כירטוס?
אני רוצה פיצוי כספי ולא מילים חלקלקות כגון "תודה על הפנייה אנו עושים מירב המאמצים..." יש לי מספיק פסקי דין שמאששים את הטענה שאם אוטובוס איחר ולא עקב כח עליון, הנוסעים פוצו.שלמו לי או שאתבע אתכם.
תודה זאב 0523709937
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
זאב שלום. בדקתי את פנייתך ואת התשובה שנשלחה אליך. אכן, האוטובוס יצא באיחור בגלל בעיה שהיתה לו במערכת הכרטוס וזהו בהחלט כח עליון ותקלה לא צפויה אך הנני מוצא בהחלט מקום לפצותך ועל כן הנני שולח לביתך מכתב עם שובר זיכוי. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|