|
|
|
|
|
|
חוסר רצון להסביר תקינות כרטיס רו קו |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
:הנהג של אוטובוס קו 71 בבוקר ב -19 ביולי ב 7:30 בבוקר סרב לפתור את הבעיה של כרטיס הרב קו שקנתה היום קודם.
לא נתן הסבר למי צריך לפנות לטפל בבעיה זו. למרות שבכרטיס היה 50 שקלים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת כסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
אלכסנדר שלום. לצערי לא הצלחתי כ"כ להבין מה היתה הבעיה עם הכרטיס ולכן הנני ממליץ לך לגשת לעמדת ה"רב קו" הקרובה אליך בכיכר ויצמן בחולון ולבדוק מה הבעיה עם הכרטיס או לחלופין לשלוח אלינו תלונה דרך האתר שלנו. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|