פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר רצון להסביר תקינות כרטיס רו קו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
:הנהג של אוטובוס קו 71 בבוקר ב -19 ביולי ב 7:30 בבוקר סרב לפתור את הבעיה של כרטיס הרב קו שקנתה היום קודם.
לא נתן הסבר למי צריך לפנות לטפל בבעיה זו. למרות שבכרטיס היה 50 שקלים.
כספי סוג הנזק :
החזרת כסף פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
אלכסנדר שלום. לצערי לא הצלחתי כ"כ להבין מה היתה הבעיה עם הכרטיס ולכן הנני ממליץ לך לגשת לעמדת ה"רב קו" הקרובה אליך בכיכר ויצמן בחולון ולבדוק מה הבעיה עם הכרטיס או לחלופין לשלוח אלינו תלונה דרך האתר שלנו. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה