כרטיס רב קו תקול |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 מאי 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום חמישי האחרון כרטיס הרב קו שברשותי הפסיק לעבוד, המכונות במסוף הרכבת פשוט לא זיהו אותו.
על הכרטיס של טעון חופשי חודשי כפר סבא- תל אביב בשווי 370 ש"ח.
ניגשתי לעמדת רב-קו בתחנת רכבת השלום שם סרבו לטפל בי בטענה שהכרטיס שלי שייך לרב קו של חברת דן. התקשתי לשרות לקוחות של דן, שם הציגו בפני שתיי אופציות או לגשת לסניף שלהם ברכבת ארלוזורוב העובד בדיוק בשעות העבודה שלי, או לשלוח פקס!!! כדיי לבטל את הכרטיס מה שיקח בין שלושה לשבע ימיי עבודה, בנתיים אני צריכה להמשיך לשלם על נסיעות כי הכטיס כאמור לא עובד!
היום בבוקר נגשתי לעמדה בתחנת הרכבת בארלוזורוב, מבלי להסתכל אליי בכלל הנציגה שלחה אותי לעמדה בחוץ של דן, בדן כמובן אמרו שאין להם אייך לעזור לי כי החופשי חודשי הוא של הרכבת ולא של דן והם בכלל לא יכולים לראות אותו ושלחו אותי חזרה לרכבת עם "פתק" שאומר שצרייך להעביר לי את הנסיעות.
במשך קרוב לשלושה ימיים בקשתי מכל הגורמים להקיש את המספר רב קו שלי במערכת,א פילו הוצעתי כרטיס חדש של הרכבת כדיי שיוכלו להעביר אליו את החופשי חודשי. אבל ברגע שהניציגם ראו שכתוב על הרב קו "דן" הם לא היו מוכנים אפילו לדבר איתי, הכי פשוט להעביר את הבעייה למשהוא אחר.
את אותה פעולה שהנציגה עשתה היום בבוקר אחריי ששלחה אותי לעמדה של דן היא יכלה לעשות במקום, כמוהה גם שניי הנציגיםה אחרים אליהם נגשתי בשתיי מעודים נפרדים, או ה "מנהל" שירות הלקוחות בדן.
מעבר לזמן שבוזבז לי במשך כשלושה ימיים נאלצתי לקנות כרטיסים לרכבת למרות שהיה לי חופשי חודשי תקף, כסף שאף אחד לא מתכוון לזכות אותי אליו.
חוסר השירותיות, הטרטור שלי, היחס המזלזל ותחושת החוסר אונים פשוט בלתי ניתנים לתיאור. הרגשתי כמו דמות מאחד הספרים של קפקא שמנסה להילחם נגד הבירוקרטיה הממסדדית ללא הועיל.
|
בזבוז זמן, עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הבעייה נפתרה כאמור אחריי טרטור מסיבי שלי וחוסר יחס! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|