|
|
|
|
|
|
זלזול |
נושא התלונה: |
יום ראשון 12 יולי 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תחנות האוניברסיטה באר שבע |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
היום בשעה 6:30 בבוקר הגעתי לתחנה ונגשתי לקנות "כרטיסייה" לתל אביב
הקופאית לא שמעה אותי כנראה ומסרה לי כרטיס בודד אמרתי שזה לא מה שביקשתי -ענתה לי בזלזול אין מה לעשות תגשי למנהל תחנה -10 דקות לפני תזוזת הרכבת המון אנשים אחריי צועקים עליי שאזדרז
ניגשת למנהל משמרת אורן פנקר-באדישות ואי התייחסות לחץ בתחנה -הוא אומר לי רגע צריך למלא דוח-אמרתי לו אני בלחץ הרבת זזה עוד 2 דקות -את אף אחד לא עניין כלום-חזרתי לקופאית-ואז באמת נשברתי -היא אומרתי לי המחשב לא נותן לי לבטל -תמתיני -אמרתי לה אחזור אלייך בארבע וחצי תנפיקי לי כרטיס חדש קחי את הטופס שחתמתי עליו- כמובן לא החלטי בלי שום נסיון לעזור
תמתיני
כמובן שלא יכולתי להמתין עליי להגיע לעבודה עד השעה 8:00 בבוקר לכן "הטרחתי " את עצמי ב6:00 בבוקר לתחנה
למזלי מצאתי כרטיס נוסף מהכרטיסייה הקודמת בתיקי ורצתי לרציף ללא אוויר כאשר כולם מסתכלים עליי "כמעכבת" את הקופה בבוקר -מאד נעלבתי בחיים לא הגשתי תלונה על כלום ושום דבר
אבל חייבים להתעורר אנשים מגיעים לרכבת בכדי להגיעם ליעדם בזמן בבטחה ובשלווה -
בברכה
|
עלבון |
סוג הנזק : |
אילו רק היו מנסים לעזור -מציעים לטפל בכך יותר מאוחר ועוזרים לי להגיע לרכבת במהירות הנדרשת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|