פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תחנות האוניברסיטה באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
היום בשעה 6:30 בבוקר הגעתי לתחנה ונגשתי לקנות "כרטיסייה" לתל אביב
הקופאית לא שמעה אותי כנראה ומסרה לי כרטיס בודד אמרתי שזה לא מה שביקשתי -ענתה לי בזלזול אין מה לעשות תגשי למנהל תחנה -10 דקות לפני תזוזת הרכבת המון אנשים אחריי צועקים עליי שאזדרז
ניגשת למנהל משמרת אורן פנקר-באדישות ואי התייחסות לחץ בתחנה -הוא אומר לי רגע צריך למלא דוח-אמרתי לו אני בלחץ הרבת זזה עוד 2 דקות -את אף אחד לא עניין כלום-חזרתי לקופאית-ואז באמת נשברתי -היא אומרתי לי המחשב לא נותן לי לבטל -תמתיני -אמרתי לה אחזור אלייך בארבע וחצי תנפיקי לי כרטיס חדש קחי את הטופס שחתמתי עליו- כמובן לא החלטי בלי שום נסיון לעזור
תמתיני
כמובן שלא יכולתי להמתין עליי להגיע לעבודה עד השעה 8:00 בבוקר לכן "הטרחתי " את עצמי ב6:00 בבוקר לתחנה
למזלי מצאתי כרטיס נוסף מהכרטיסייה הקודמת בתיקי ורצתי לרציף ללא אוויר כאשר כולם מסתכלים עליי "כמעכבת" את הקופה בבוקר -מאד נעלבתי בחיים לא הגשתי תלונה על כלום ושום דבר
אבל חייבים להתעורר אנשים מגיעים לרכבת בכדי להגיעם ליעדם בזמן בבטחה ובשלווה -
בברכה
עלבון סוג הנזק :
אילו רק היו מנסים לעזור -מציעים לטפל בכך יותר מאוחר ועוזרים לי להגיע לרכבת במהירות הנדרשת פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה