פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי בגין כרטיס רכבת שנרכש בטעות נושא התלונה:
אפל חנה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.5.15 בערב רכשתי כרטיס הלוך ושוב לחיפה לתתנת לב המפרץ במקום לתחנת חוף הכרמל. רכשתי את הכרטיס באמצעות שימוש בכרטיס הרב קו שלי ושילמתי בכרטיס אשראי.
את הטעות גיליתי למחרת כאשר רציתי לשוב בחזרה לתל אביב ולא יכולתי כי הכרטיס כאמור היה ללב המפרץ ומלב המפרץ במקום מחוף הכרמל.
לא זו בלבד שלא ניתן היה לקבל שרות אנושי ומסביר פנים בתחנת לב המפרט, נאלצתי לרכוש כרטיס חזרה.
פניתי אל שרות הלקוחות של רכבת ישראל עוד באותו היום. גם שם המענה היה לא מקצועי בלשון המעטה.
כעבור מספר ימים התקשרה אלי נציגת שרות. בתום השיחה נאמר לי שיישלח אלי שיק בדואר בגין הכרטיס שנרכש בטעות.
השיק לא הגיע מעולם.
פניתי לרכבת ישראל שוב והפעם דרך עמוד הפייסבוק של החברה.
לפני ימים אחדים התקשר אלי נציג בשם עופר והבטיח שהם שולחים שיק בדואר.
היום, 21.7.15, כתבתי לרכבת שוב דרך עמוד הפייסבוק ושוב ענה לי עופר שמנהלת שירות הלקוחות של הרכבת תתקשר אלי.
מדוע צריך להתקשר אלי שוב? הרי ברור שהרכבת תחזיר לי את הכסף בגין כרטיס שנרכש בשל טעות אנוש (שהרי כך אמרו נציגי השרות של רכבת ישראל במספר שיחות טלפוניות). מה זאת הסחבת הזאת ומה זה הטרטור הזה?!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה