פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר ואי טיפול הולם בתלונות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏ינואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני סטודנטית לתואר שני ומתגוררת בבנימינה. בחודשים האחרונים נתקלתי באינספור תקלות והטעיות של הרכבת:

1. עד לאוקטובר 2015 כרטיס הרב קו שלי היה טעון בפרופיל סטודנט רגיל עליו הייתה כרטיסייה מבנימינה להרצליה, עלות הכרטיסייה 208 ₪. מרגע שנסגר פרופיל הסטודנט הכרטיסייה ננעלה ולא ניתנה לי האפשרות להשתמש בה. לאחר תלונה נאמר לי שאני יכולה לקבל את יתרת הכרטיסים בכרטיסי נייר במחיר מלא, כלומר לא אקבל את המחיר עליו שילמתי מלכתחילה, אלא להלכה הרכבת קונסת אותי ללא אזהרה מוקדמת ומבלי להתריע כי בקרוב לא אוכל לנצל את הכרטיסים עליהם שילמתי (!!!) למרות שתוקף הנסיעות עצמן לא פג.
2. מנובמבר 2015 עם תחילת התואר השני טענתי ברב קו פרופיל סטודנט שנתי מורחב, כששילמתי 1500 ש"ח לנסיעות באוטובוסים. למרות זאת לא נפתחו לי הכרטיסיות מהפרופיל הקודם למרות שאני זכאית להנחה אף יותר גדולה מעבר. שוב הוצעה לי אופציה של קנס בלבד במחיר מלא.
3. כיוון ששילמתי 1500 ש"ח לקבל סטודנט מורחב שנתי אני אמורה לקבל 50% הנחה ברכבת על נסיעה בכיוון אחד או כרטיסייה של 12 נסיעות. אני נוסעת יומיים בשבוע מבנימינה להרצליה ויומיים נוספים לת"א:
א. מאז נובמבר 2015 נגבו ממני 156 ש"ח עבור כל כרטיסייה מבנימינה להרצליה/ת"א. הסכום המלא למבוגר הוא 254 ש"ח, חשבון פשוט אומר שהייתי אמורה לשלם 127 ש"ח בלבד. מאז נובמבר עד היום רכשתי כ3 כרטיסיות בכל חודש, משמע שנגבו ממני באזור 200 ש"ח יותר מהנדרש.
כל הכרטיסיות המופיעות באתר הרכבת עבור סטודנט מורחב אינן מייצגות את המחיר אותו אנו אמורים לשלם בפועל. זו גניבה לשמה!
ב. בכל קנייה של כרטיס בודד יש לגשת לקופאי אחרת לא מתקבלת ההנחה, זאת כיוון שהמכונות לא מזהות את ההנחה. אין הודעה מסודרת על כך בשום מקום וגיליתי זאת רק לאחר שנגבה ממני סכום מלא. הציפייה שנעמוד בתורים כשיש מכונות זמינות או שפשוט נשלם מחיר מלא בתחנות בהן הקופה סגורה או לא קיימת היא חוצפה לשמה.
ג. החל מנובמבר כל הנסיעות שנסעתי (בנימינה – ת"א/הרצליה) ירדו מכרטיסיית ת"א-בנימינה, גם אם היעד לא היה ת"א. מדובר על יותר מ20 נסיעות אשר מספר נציגות שירות זיהו שהתרחשו. כתוצאה אינני יכולה להשתמש בכרטיסיה של הרצליה שכבר רכשתי מזמן אשר עלותה הייתה|
156 ₪ ונותרו בה 7 כרטיסים(!!!!!). למרות שהתלוננתי כבר פעמיים זה לא טופל ורק ממשיך להצטבר. הובא לידיעתי שאני לא היחידה על קו נסיעות זה שסובלת מאותה הבעיה בדיוק, אבל הפלא ופלא הבעיה ממשיכה להתקיים ולא מטופלת.

לסיכום, ההתנהלות מול הרכבת היא בלתי נסבלת, כמות התקלות פשוט מעייפת אך הגניבה לאור יום מאזרחים, אי מתן ההנחות להן אני זכאית, ואי הודעה על תנאים לרכישה וזכאות היא פשוט עבירה על החוק.

והדובדבן שבקצפת כשרציתי לבטל את הסטודנט השנתי על מנת לחסוך מעצמי את הטרטור הזה ולעבור למחירי הרפורמה נאמר לי שזה בלתי אפשרי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה