דרישת תשלום על נסיעה ששולמה באשראי |
נושא התלונה: |
מרום שירן |
שם/כינוי: |
יום שישי 18 נובמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רציתי לשתף אתכם בחוויה לא נעימה בכלל שעברה עלי היום מצד "רכבת ישראל"
הגעתי אני ומשפחתי לתחנת הרכבת לוד במטרה להגיע לעכו, קניתי שני כרטיסי נסיעה רגילים למשפחה, ולי הטענתי את הרב קו שברשותי.
שילמתי בכרטיס אשראי ועלינו לרכבת.
כשהגענו לעכו והעברתי את הרב קו כדי לצאת מהתחנה והכרטיס לא עבר,
פנינו למנהל התחנה שיבדוק והוא אמר לנו שאין נסיעה לעכו בכרטיס ולכן את צריכה לשלם שוב. ביקשנו ממנו שיברר מול התחנה בלוד שיראו את החיוב שלנו בכרטיס, והוא ברוב אדיבותו לא שש לעזור לנו בכלל. כל מה שהיה לו להגיד לנו זה או שתשלמו או שתקבלו דוח, בחרנו לקבל את הדוח.
אני עדיין מזועזעת מרמת השרות המכוערת שחברה ציבורית כמו "רכבת ישראל" מסוגלת לספק ללקוחותיה, אני לא מבינה מה כל כך קשה למנהל תחנה להרים טלפון לתחנה מקבילה ולוודא תשלום...הרי ברור שיש פה תקלה טכנית שהפקידה בתחנה בטעות לא הטעינה את הרב קו ורק גבתה תשלום!!! הרבה יותר קל לרשום דוח ולטרטר את הלקוח. העיכוב בתחנה גרם לנו לעגמת נפש רבה ולהפסיד הסעה שחיכתה לנו בתחנה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול דוח ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|