פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: תלונה על עוגמנת נפש, עוול, בושה, בזיון בתחנת רכבת צפון ב"ש נושא התלונה:
אבני גרמן שם/כינוי:
‏יום שני ‏12 ‏דצמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שד' בן גוריון שכונה ג' באר שבע כתובת:
תחנת רכבת צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
12.12.2016
לכבוד:
משרד התחבורה – פניות הציבור
רכבת ישראל – פניות הציבור

הנדון: תלונה על עוגמנת נפש, עוול, בושה, בזיון בתחנת רכבת צפון ב"ש
שלום שמי גרמן אבני, ת.ז. 310667027, יש ברשותי רב קו שמספרו 0060409758, ברצוני להתלונן על עוגמת נפש, בושה, עוול, בזיון ואי מתן שירות ראוי שקיבלתי בתחנת באר שבע צפון.

בתאריך 08.08.2016 הגעתי שירות "רב קו" בתחנת ב"ש צפון לבחורה בשם אלוירה בטענה שיש לי בעיה עם רב קו והוא עושה בעיות עם פס מגנטי ולא עובד כראוי ושזה קרה מספר פעמים שלא הצלחתי לעבור במעבר הרכבת, היא בדקה ואמרה שאצלה הכל זה לא אמור לעשות בעיות, אני עדיין ביקשתי ממנה שתחליף לי כדי שלא יקרו לי מצבים אלו שוב כי הייתי בטוח שמדובר על פס מגנטי, והיא שוב התעקשה. אחרי אינספור ויכוחים יצאתי משם עם הרב קו הקיים.

ביום ראשון בתאריך 12.12.16 הגעתי לרכבת בשעה 07:50 במטרה להספיק לרכבת של 08:06, רכשתי חופשי חודשי חדש וניסיתי לעבור במעבר, אך שוב כרטיס לא עבד, עוזר שהיה שם ניסה וגם לא הצליח, ביקשתי ממנו שיתנו לי לעבור כדי להספיק לרכבת נוכחית והצגתי קבלה ששילמתי, כמובן שאף אחד לא נתן לעבור. פספסתי את הרכבת של השעה 08:06 ניגשתי לאותה בחורה אלווירה בתחנת שירות של רב קו שפתאום כן הסכימה להחליף, ופה קרתה הבעיה הכי חמורה, בגלל שרק עכשיו רכשתי חופשי חודשי אי אפשר היה לעדכן ברב קו חדש, ומה שקרה שרב קו חדש "חסום"!
היא הביאה לי אישור שכרטיס חסום ואמרה שאני יכול לנסוע עם זה 3 ימים עד שזה יתעדכן או לגשת אליה. אחרי 45 דק עליתי לרכבת עם הכרטיס החסום והאישור ללא כל בעיה.

ביום שני בתאריך 13.12.16 הגעתי לתחנת רכבת צפון ופה קרתה העוגמת ופשוט בושה של סגן מנהל תחנה ושאר העובדים שפשוט הפגינו כח וכנראה שגם לא היה אכפת להם.
בדקתי את הרב קו וראיתי שהוא עדיין חסום ולא מעודכן, הצגתי אישור לעובד שהיה במקום שאמר שלא יכול להעביר אותי רק באישור מנהל תחנה, הגעתי למנהל/סגן תחנה שהיה שם הסברתי לו מה שקרה אתמול הצגתי רב קו חסום עם דף אישור שקיבלתי מאלווירה, הוא אמר שאני לא יכול לנסוע ככה ותקנה כרטיס, הסברתי שוב ושוב שיש פה בעיה שקרתה פה, בתל אביב העבירו אותי עם זה ואתם שעשיתם את כל הטעות הזו לא נותנים לעבור, כמובן שזה היה מול אנשים והרגשתי בושה ונעשה לי עוול ועוגמת נפש שלא חוויתי בשום מקום. כמובן שגם כאן פספסתי את הרכבת! לא היה כסף ברשותי ולא יכלתי לרכוש כרטיס, רק אתמול שילמתי 650 ש"ח על חופשי חודשי למה שלא תתנו לי לעבור, ביקשתי גם שיצור קשר עם מנהל תחנה שהיה אתמול והבחורה מהשירות. לא רק שהוא סגר לי חלון בפנים ואמר שלא מוכן לשמוע אלא גם ביקש שאני אעיף את האופנים שלא הפריעו לאף אחד. ניסיתי להסביר שוב ושוב ולא היה אכפת להם. חיכיתי עד שעה 07:00 עד שהבחורה של רב קו הגיעה והצליחה בסוף לתקן את הטעות, היא אמרה שזה לוקח כמה שעות בגלל זה לא הצליחו אתמול.
כמובן שעברתי והם ראו זאת ופשוט צחקו לי בפנים.
הרגשתי ממש בושה למה לעשות לי כאלה בושות ולגרום לי עוגמת נפש מול אנשים שאני גם מכיר, ואני מתכוון לפנות לעורך דין ולא להשאיר ככה, לא יתכן שעובד אומר משהו אחד והמנהל אפילו לא מוכן לבדוק זאת.

זאת כבר שנה 5 ברציפות שאני קונה חופשי חודשי ב"ש-ת"א וכל העובדים מכירים אותי, למה זה היה צריך להגיע לצעקות מול אנשים? זה ממש בושה!!!!

קיבלתי נזיפה בעבודה, זה משפיע לי על הורדה במשכורת, הייתי צריך להשאר ביום ראשון שעתיים נוספות ושני שעה נוספת, ואני לא מדבר על שעתיים שהייתי בתחנה עצמה אני מקווה שתבדקו לעומק את הדברים.

עלבון, עוול, בושה, בזיון סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה