פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובת מנהל התחנה לסגירת שירותי נשים בתחנת האוניברסטה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏דצמבר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לתחנה בשעה שתיים עשרה בצהריים. שירותי הנשים היו סגורים עם פתק שנעשה שם ניקיון יסודי. לאחר 20 דקות שזה לא נפתח, ולאחר שראיתי המון נשים שניסו להכנס (נשים עם ילדים, נשים מבוגרות וזקנות וכו', פניתי למנהל התחנה. שאלתי אותו עד מתי זה יהיה סגור והוא ענה לי 40 דקות. אמרתי לו שזה הרבה זמן והיא הגיב בהתנשאות וחוסר רגישות שעלי להסתדר ולקבל את זה.. כששאלתי אותו אם זה באופן קבוע כדי שאתכונן לפעם הבא, הוא ענה שהוא מנהל התחנה והוא מחליט. שמו של המנהל מוני רפאלי. נפגעתי מאוד מהיחס המתנשא שלו ועל כך שלא היה איכפת לו מהנוסעות ומצוקתם.
עלבון סוג הנזק :
לא לסגור את השירותים לפרק זמן העולה על 10 דקות וגם נזיפה למנהל על יחס מבזה. פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה