|
|
|
|
|
|
אי התייחסות לתלונה |
נושא התלונה: |
יום שישי 17 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
|
כתובת: |
מנהל רכבת ישראל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
להלן מכתבי אל מנהל רכבת ישראל
ביום ו' 17.04.2009 חזרתי מנתב"ג וירדתי בשעה 07:00 בתחנת חוף - הכרמל חיפה. באותה שעה היו כל תחנות היציאה מקולקלות, ולא הייתה כל פתיחת "דלתות" ונאלצתי אני ועוד הרבה מאד נוסעים לזחול על הרצפה כדי לצאת מהתחנה.
בשעה זו לא היה במקום כל עובד כדי לסייע.
יש לציין כי אני נוסעת ברכבת מידי שבוע, אינני צעירה, ולעיתים קרובות אני ושבת על המדרגות מחוסר מקום ישיבה הולם.
אני מבקשת את תגובתך המפורטת והתייחסותך רק למקרה זה ולא לסיפורים אודות רכבת ישראל
בכבוד רב
חנה בר-יוסף
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|