פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי פיצוי על ביטול נסיעה, ושרות נושא התלונה:
אריה אברהם שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏10 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
1.בתאריך 10/06 עליתי בתחנת אשדוד על הרכבת של 6:57 לתל אביב , מעט לפני יבנה הרכבת עצרה ולאחר מספר דקות הפקח הודיע בכריזה כי מערכת האיתות התקלקלה וכי אנו חוזרים לתחנה באשדוד ושרות הרכבות צפונה נפסק לזמן לא ידוע.
למחרת כאשר ניגשתי למנהל התחנה נאמר לי שאיני זכאי לכל פיצוי.
דבר זה אינו מתקבל על הדעת מכיון שבאותו יום נאלצתי לנסוע ברכבי הפרטי, דבר שגרם לי הוצאות דלק ואיחור גדול לעבודה. לכן אני סבור שעל רכבת ישראל לפצותני
במספר נסיעות חינם .
2. דבר נוסף שקיים בתחנת אשדוד , כאשר אני חוזר לאשדןד ברכבת שמגיע בשעה 15:00 הקופאי/ת עוזב את הקופה ובא להשגיח הל הנועים שהגיעו .
אני נוהג לרכוש כרטיסיות של 12 נסיעת ונוח לי לרכוש אותן בצהרים כשאני חוזר לאשדוד שאז אני לא ממהר ואין לחץ, אבל הקופה ריקה וכשאני פונה לקופאי/ת בבקשה לחזור לקופה למכור כרטיסים אני נענה שעי להמתין , ופעם אפילו נאמר לי לחקות 15 דקות.
שרות לא סביר, מישהו אחר צריך להשגיח על הנוסעים החוזרים ולא הקופאי.
עוגמת נפש,ו סוג הנזק :
פיצוי בשווי 4 נסיעות לפחות, והקופאי לא עוזב עמדה. פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה