|
|
|
|
|
|
תגובתכם באתר היא מענה אוטומטי ותו-לא! |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נראה לי קצת מזלזל להעניק תשובה אוטומטית לכל 300 התלונות שהועלו כנגדכם מבלי לפרסם את המשך השתלשלות האירועים עד לפתרון. כחברה ציבורית ישנה חשיבות לשקיפות בהתנהלות מול פניות הציבור וראוי להציג לכלל הציבור את ממצאיכם בכל נושא וכן את דרך הטיפול בה נקטתם.
|
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|