פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב נוסף על נסיעה לחיפה בצורה מטעה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון ט"ו באב (3/8) נסעתי מלהבים לחיפה ברכבת של 7:40 וירדתי בתחנת לב המפרץ. כשניסיתי לצאת מהתחנה הכרטיס לא עבר ועובד הרכבת, שנראה שהוצב מתוך ידיעה שרבים מהנוסעים לא יוכלו לעבור, אמר לי שהכרטיס לחיפה לא כולל את תחנת לב המפרץ ועלי לגשת לקופה לשלם עוד שמונה שקלים.
בקופה חיכיתי עם עוד אנשים רבים עם אותו סיפור, כך שברור שרבים מוטעים לחשוב שכרטיס לחיפה כולל גם את תחנת לב המפרץ.

אם הייתי יודע מראש שירידה בתחנת לב המפרץ כרוכה בעלות נוספת הייתי יורד בתחנה אחרת, זה לא שינה לי.
ברור שיש כאן הטעיה של ציבור הנוסעים. אין סיבה שנוסע יחשוב שתחנת לב המפרץ שונה משאר חיפה. כמו שתל אביב כוללת את כל התחנות של תל אביב גם חיפה צריכה לכלול את כל תחנות חיפה.
יותר מכך, התעריף הנוסף גם לא מופיע בשום מקום. כשביקשתי בקופה כרטיס לחיפה, לא נשאלתי לאיזו תחנה בחיפה.

נראה שיש כאן פשוט ניסיון של רכבת ישראל להרוויח עוד כסף תוך הטעיית הנוסעים.

אבקש לקבל בחזרה את התשלום הנוסף ששילמתי בעקבות ההטעיה ולדאוג לתעריף אחיד לכל תחנות חיפה או לפחות לציין בצורה בולטת את ההבדל בין התחנות.
כספי סוג הנזק :
החזר התשלום ותיקון ההטעיה פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה