תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדת הנוסעים ביום שישי מנתב"ג לקרית מוצקין- בת"א ההגנה נושא התלונה:
אהרוני אבי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
ביום ו 27.7.12 חזרנו חמישה אנשים מברצלונה ועלינו על הרכבת של שעה 07:08 נתב"ג לקרית מוצקין.
לפתע שניות לפני הכנסנו לתחנת ההגנה הודיע הכרוז שעקב תקלה הרכבת תעצור. יצאנו עם המזוודות בחום כבד ועלינו למעלה לתחנה שם אמרו לנו שהתקלה תוקנה וחזרנו עם המזוודות והציוד לרכבת, לאחר ישיבה של כ 15 דקות נאמר לנו שוב לרדת ולעלות למעלה. שם נאמר לנו שהוזמנו אוטובוסים שסיעו אותנו להרצליה להמשך נסיעה. לטחר כ שעה הגיעו 2 אוטובוסים והייתה התנפלות כי היינו נוסעים ל4 אוטובוסים.
מאחר והיינו אנוכי אשתי ובתי בת ה16.5 חברתה ואמה לא התנפלנו כמו חיות ונאלצנו להמתין עוד חצי שעה מחוץ לתחנה בחום כבד עד להגעת האוטובוסים החדשי. לאחר נסיעה והגעה להרצליה נסחבנו עם מזוודותינו ושאר הציוד וברגע האחרון לאחר כל ביקורת הכרטיסים הגענו לרכבת שנאמר לנו שנוסעת ישירות עד לנהריה.
ממש אחרי חיפה הודיע הכרוז שהרכבת עוצרת בתחנת לב במפרץ ועל הנוסעים הממשיכים צפונה להטלטל עם ציודם לרציב בצד השני ולהמתין כ 15 דקות על הרציף, בחום של 35 מעלות לרכבת לנהריה.
ואז סוף סוף זכינו להגיע לקרית מוצקין באיחור של 3 שעות עייפים ומותשים שחלק משקיות הדיוטיפרי קרועות, דינו מצולקות ואנחנו מושפלים ומותשים כי לאיש לא איכפת.
כתבתי ביום א לרכבת ישראל ואף קבלתי תשובה אוטומטית שהתלונה תבדק, עברו 8 ימים ושוב שלחתי ושוב תשובה אוטומטית.
רכבת ישראל שפגעה בנו קשות ממשיה לזלזל בנוסעים.
אני מתכוון להגיש בימים אלה תביעה לבית המשפט בו אני תובע את כספי הנסיעה חזרה, את הסבל שבסחיבת מזוודות לאורך ולרוחב תחנות הרכבת הרבות, על שעות השינה שנגזלו מאיתנו ועל עוגמת הנפש ובסבל שעברנו באותו יום.