פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בניית קיר אקוסטי המפריד בין פסי רכבת קרית מוצקין לבתי תושבי קרית שמואלde נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אנו תושבי רחוב הרב ניסים, פינת בר אילן, בקרית שמואל (חיפה), הגובלים מרחק של כמטרים בודדים מפסי הרכבת של קרית מוצקין, נאלצים לסבול באופן יום-יומי, מהרעש שנגרם כתוצאה מסמיכות בתינו לפסי הרכבת, ולתחנה.
לפני מספר שנים, הוקם קיר אקוסטי בין הפסים לבתי התושבים בסביבתינו , אך הקיר אינו הושלם, וישנה הפרדה של עשרות מטרים, שבה אין קיר (משני צידי המחסום-של הולכי הרגל), ובמקביל למיקום זה- בתינו ממוקמים.
(שכונת הרב ניסים, נבנתה בבניה פרטית ולכן אין שום מחוייבות של קבלן/יזם לטפל בנושא!!!! - הענין נבדק מול הרשויות והעירייה!!!!- והוסבר לנו שטיפול בקיר האקוסטי הינו באחריות רכבת ישאל בלבד!!!)
בעבר הוקם קיר אקוסטי ברחוב חב"ד, המפריד בין בתי תושבים שהמרחק בינם לבין הפסים גדול יותר מהמרחק בין הבתים שלנו לפסים, ואילו אצלנו לא נבנה קיר!!!
אנו נאלצים להתמודד עם הרעש והסבל הנגרם כתוצאה מסמיכות מגורינו לרכבת באופן יום יומי, כולל בשבתות ובחגים (בהם ישנה נסיעה של קטר שאחראי על פתיחת הציר לפני צאת השבת, ודואג באופן תמידי, לצפור ולהפר את שלוות השקט והשלווה היחידה שלה אנו זוכים בקושי - פעם בשבוע).
בקשתינו היא כי רכבת ישראל:
1. תשלים את בניית הקיר האקוסטי בקרית מוצקין/שמואל,
ותחבר את שני צידיו (הצפוני והדרומי), ותשאיר מיפתח קטן ביותר
להולכי רגל בלבד, ולא מפתח של עשרות מטרים, כפי שקיים במצב
הנוכחי.
2. תנמיך את הכרוז המודיע (על רכבות נכנסות/ מאחרות/ וכד'...
בשטח תחנת קרית מוצקין, הסמוך למגורי התושבים. (לפחות בשעות
המוקדמות/ מאוחרות מאוד (כי היום עוברים לשילוט אלקטרני,
ומודעות הציבור אינה מצריכה את הכרוז ששימש את מפעילי הרכבת
לפנ עשרות שנים...)

לתשובתכם וטיפולכם אודה.
בברכה,
תושבי רחוב הרב ניסים,
שיכולים ללכת לישון בשקט, רק לכמה שעות...
בשבתות וחגים (עד לצפירת הקטר כשעה לפני צאתם)
או בשעות הלילה המאוחרות,ועד לכרוז המודיע על הגעת הרכבת הראשונה - בשעות הבוקר המוקדמות...






רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה