פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד מחלקת פניות הציבור של רכבת ישראל.
שלום רב,
קוראים לי זהר ניב ואני לקוח שלכם בקו יבנה/רחובות -- תל אביב (חופשי חודשי) כבר למעלה מ 12 שנה.
היום לראשונה לאחר 12 שנה נזקקתי לעזרתכם, אחד המכשירים ביום חמישי האחרון (25/10/2012) שרט לי את הכרטיס והוא לא שמיש יותר.
הבנתי את זה רק היום יום ראשון (28.10.2010) כי הייתי בטוח ביום חמישי שהמכשיר עצמו בתחנה מקולקל.
מנהל התחנה גם ביבנה וגם בתל אביב (מר ערן) לא הסכימו לתת לי כרטיס חלופי בטענה שאי אפשר ויש רק עוד יומיים לחודש זה (להזכירכם 28.29.30.31.... שווה ארבעה ימים שלמים!!!)
היום בגלל זה כבר כמעט אחרתי לרכבת בגלל שצריך לחכות למנהל על מנת שיאשר פתיחה לאחר ש:
• ישאל אותך למה?
• מה הבעייה בכרטיס?
• ינסה להעביר אותו בעצמו!
• ואז רק ייתן לך לעבור.
וכל זה לאחר שקמתי בשש בבוקר כדי להספיק לרכבת.
אני חייב לציין שמאוד התאכזבתי מהתשובות מחוסר האונים וחוסר האכפתיות של מנהל התחנה (מר ערן) בנושא זה, מלבד זה שחיכיתי לתשובה כרבע שעה הוא פשוט לא באמת ניסה לעזור.
אני מצפה לפתרון / תשובה בהקדם האפשרי.

בכבוד רב
זהר ניב
054-5522484
[email protected]
תאריך: 28/10/2012 יום ראשון בבוקר.

כרטיס חלופי פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה